Problem WIFI w laptopie - nie można się połączyć

Witam, korzystam z laptopa sporadycznie, natomiast jakieś 2 tygodnie temu pojawił się problem.
Laptop nie łączy się z siecią bezprzewodową WIFI. Połączenia znajduje(router mam obok, na telefonie elegancko się łączy).
Gdy próbuje się połączyć wyskakuje komunikat " system windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią (nazwa wifi)"
Jakieś rady ?
Laptop to HP PAvilon dv2500

Przede wszystkim temat sterownika WLAN ogarnięty?

Niestety nie, mógłbym prosić link/źródło?

Spójrz do systemowego Menadżera Urządzeń > Karty sieciowe. Czy jest tam karta sieciowa WiFi? Czy nie ma tam przypadkiem jakiegoś żółtego znaczka “!” lub “?”

Nie ma żółtego znaczka “!” lub "?"
natomiast jakby znalazło 2 karty:
Broadcom 802.11g Network Adapter
Kontroler sieci NVIDIA nFORCE

jedno po drugim.

Wygląda, że ze sprzętem wszystko jest w porządku. nVidia to karta sieciowa przewodowa, a Broadcom to karta WiFi. Jeśli bez znaczków żółtych to OK.
Wobec tego skorzystaj z programu Complete Internet Repair: http://www.majorgeeks.com/files/details/complete_internet_repair.html;
Można pobrać i uruchomić w wersji Portable. Teraz wykonaj punkt przywracania systemu!
Po rozpakowaniu i uruchomieniu programu zaznacz wszystkie kratki i Go!
Po wykonaniu naprawy zrestartuj laptopa i spróbuj się połączyć.

Eh, niestety dalej to samo.
Gdy po prostu wciskam sam guzik “połącz” natychmiastowo pojawia się ta informacja “System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią (tutaj nazwa sieci jest).”

Moje ostatnie lekarstwo :grinning:
Utwórz ponownie punkt przywracania systemu, następnie:
Pobierz NetAdapter:
http://www.bleepingcomputer.com/download/netadapter-repair-all-in-one/
Uruchom program i naciśnij z lewej u góry przycisk Advanced Repair, potem OK. w małym okienku. Po naprawie komputer się zrestartuje.

Jeśli nadal nie będzie prawidłowego internetu, uruchom ponownie program, zaznacz wszystkie kratki po lewej stronie okna i naciśnij Run All Selected. Podczas naprawy, w razie pytań, zawsze wybieraj All Network Adapters. Nastąpi ponowny restart komputera.

Spróbuj sieć zapomnieć (od zera wpisać hasło).
I potem jakby to nie pomogło spróbuj ponownie uruchomić router tzw. “reboot” (nie chodzi mi by go zresetować do ustawień fabrycznych).

Może podaj markę i model routera? Bo problem nie jest po stronie kompa, jeżeli zastosowałeś metodę @krystian3w .

Sprawdź, czy coś nie wyłączyło którejś usługi internetu bezprzewodowego.

@krystian3w
Wydaje mi sie ze jednak to jest wina komputera.
Mam drugi laptop ktory nie ma problemow z tym samym WIFI
To samo na trzecim laptopie
i na 3 telefonach komórkowych.
@Bogdan_G ale jak to zrobić?
@Astor444 za sekunde to sprawdze

Znajdź usługi i tam po kolei przewijaj. Powinno być parę usług, czyli sie bezprzewodowa i usługa konfiguracji sieci bezprzewodowej.

Mam “podobnie”, że tylko 2-3 maszyny w pewnych momentach wykrywają / łączą się z Wi-Fi a nie sprezentuje od tak z 5 nowych telefonów, z 3-4 nowych tabletów i 2 nowych laptopów bo się nie łączą a np. po restarcie routera już jest ok.

Oczywiście nie zawsze Wi-Fi obciąża aż 14 urządzeń, czasem bywa z 6 (nie licząc do tego 2 telewizorów z Wi-Fi).