Problem: YAC - jak ucunąć?

Witam, mam problem z usunięciem jakiegoś diabelstwa, mianowicie wyskakujących okienek które uniemożliwiają przeglądanie internetu. Proszę o pomoc.

Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool

FRST i Addition

W panelu sterowania odinstaluj MyBestOffersToday 003.164.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Scan i później Cleaning.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Proszę bardzo,

FRST

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [mbot_it_164] => [X]
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
ProxyEnable: [.DEFAULT] => Internet Explorer proxy is enabled.
ProxyServer: [.DEFAULT] => http=127.0.0.1:52152;https=127.0.0.1:52152
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://search.yac.mx/?utm_source=b&utm_medium=iSafe&from=iSafe&uid=st9320325as_6vd7ghfpxxxx6vd7ghfp
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-601003891-1132201306-449168946-1000 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL = 
BHO-x32: No Name -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> No File
Handler: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File
FF SearchEngineOrder.1: YAC Safe Search
FF SelectedSearchEngine: YAC Safe Search
U3 tmlwf; No ImagePath
U3 tmwfp; No ImagePath
2015-03-04 09:17 - 2015-03-04 09:21 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
2015-02-22 18:46 - 2015-02-22 18:46 - 00000000 __SHD () C:\found.000
2010-10-26 00:53 - 2010-10-26 00:54 - 0000105 _____ () C:\ProgramData\{40BF1E83-20EB-11D8-97C5-0009C5020658}.log
2010-10-26 00:52 - 2010-10-26 00:53 - 0000107 _____ () C:\ProgramData\{C59C179C-668D-49A9-B6EA-0121CCFC1243}.log
Task: {66291C55-DCEA-4AAE-B63C-92969123E42C} - System32\Tasks\{5C8969C3-33AE-4131-8684-405CDF1156C4} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.22.81.104/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&amp;page=tsMain
Task: {7A6BCC12-DE5C-47E0-8BC7-0385B4DC104A} - System32\Tasks\{090C1A0A-C70B-45A0-8CE5-8E7E8F45C902} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.22.81.104/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&amp;page=tsProgressBar
Task: {E2B6422D-42D2-498B-BE64-17A66378DC28} - System32\Tasks\{66BD0F71-4CBC-482C-A75E-E3A31760FB43} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&amp;page=tsInstall
Task: {F3607E0D-30BF-475E-B037-D7CC20100ECD} - System32\Tasks\{CF5C7E20-4C86-4FBE-A6D2-A1215512EA02} => Firefox.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.16.0.105/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&amp;page=tsPlugin
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

Mam nadzieję, że po raz ostatni :wink:

FRST

Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK

Odinstaluj:

Adobe Flash Player 10 ActiveX

Adobe Flash Player 10 Plugin

Adobe Reader 9.1

Zainstaluj:

Flash Player 16.0.0.305 Plugin

Flash Player 16.0.0.305 ActiveX

Adobe Reader XI 11.0.10