Problem z aktualizacją Win 10

Witam,
Dziś postanowiłam zaktualizować system Windows 10 do najnowsze wersji. Wszystko poszło pomyślnie, jednak pojawiły się problemy. Najpierw przywitał mnie ekran wyboru klawiatury. Czytałam, że wielu użytkowników zgłaszało problem o zablokowanym ekranie, jednak ja nie doświadczyłam takiego problemu. Mogłam normalnie wybrać język, wtedy pojawia się ekran Choose an Option. Wybieram, że chcę kontynuować, jednak laptop resetuje się i znowu ekran wyboru klawiatury. I tak w kółko. Próbowałam użyć narzędzia Startup Repair, jednak jest napisane, że się nie powiodło i daję wam Log File:
C:$WINDOWS.~BT\Sources\SafeOS\winre.wim\System32\Logfiles\Srt\SrtTrail.txt
Przepisywalam to z ekranu. Próbowałam także powrócić do poprzedniej wersji systemu, jednak nie powiodło się. Proszę o pomoc, jestem zielona w tych sprawach :x

EDIT: Nie mogę też wejść do systemu poprzez Safe Mode. Dostaje wiadomość, że system nie mógł załadować się poprawnie i znów jestem na ekranie Choose An Option

EDIT 2: Chyba zrobiłam jakiś krytyczny błąd, ponieważ spróbowałam uruchomić na systemie Windows 10 on volume 5 zamiast na Windows Rollback i teraz komputer sam się włącza i wyłącza.

U mnie 3 dni temu podczas aktualizacji WIndows 10 32-bitowego wystąpił błąd.
Nie zanotowałem szczegółów , ale był komunikat w sensie komputer zepsuty. I do wyboru były klawisze F8 i F9(wybierz inny system). Po tym przeszła aktualizacja do końca, ale po niej ładował się automatycznie windows 32-bitowy. Niestety zniknęło boot menu graficzne. Nie mogłem uruchomić Najnowszego Windows 10 64-bitowego z nowego dysku SSD i starszego Windows Xp.