Problem z aktualizacją Windows XP do Visty


(stasiu pl) #1

Jak już napisałem w temacie mam problem z uaktualnieniem Windows XP do Visty.

Typ procesora DualCore Intel Pentium D 805, 2.66 MHz

Nazwa płyty głównej ASRock 775Dual-VSTA

Pamięć fizyczna 1024 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM

Karta graficzna Asus NVIDIA GeForce 7300 GS (512 MB)

Karta dźwiękowa zintegrowana Realtek ALC888 @ VIA VT8237A High Definition Audio Controller

Nazwa systemu operacyjnego Microsoft Windows XP Professional

Zasilacz ColorsIt 480W

Podczs uaktualnienia przerywa instalację.Sprawdzając Doradcą Uaktualneniawyświetla mi następujące informacje:Nie można znaleźć informacji na temat tych urządzeń

W poniższej tabeli znajdują się nazwy urządzeń, o których zgodności nie ma żadnych informacji.

Kategoria Model Producent Wymagana akcja

VIA Standard PCI to PCIE Bridge VIA Brak dostępnych danych na temat zgodności tego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do witryny producenta urządzenia lub witryny Windows Marketplace w sieci Web, albo skontaktuj się ze sprzedawcą.

USB ADSL WAN Adapter ADI Brak dostępnych danych na temat zgodności tego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do witryny producenta urządzenia lub witryny Windows Marketplace w sieci Web, albo skontaktuj się ze sprzedawcą.

Realtek High Definition Audio Realtek Brak dostępnych danych na temat zgodności tego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do witryny producenta urządzenia lub witryny Windows Marketplace w sieci Web, albo skontaktuj się ze sprzedawcą.

Wieloprocesorowy komputer PC z interfejsem ACPI (Komputery standardowe) Brak dostępnych danych na temat zgodności tego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do witryny producenta urządzenia lub witryny Windows Marketplace w sieci Web, albo skontaktuj się ze sprzedawcą.

Enhanced Display Driver Helper Service ASUSTeK Brak dostępnych danych na temat zgodności tego urządzenia. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do witryny producenta urządzenia lub witryny Windows Marketplace w sieci Web, albo skontaktuj się ze sprzedawcą.

Czy mógłby mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem?

Z gory dziękuję za pomoc!


(aero) #2

Witam.

Najpierw odpowiedz mi jeszce na pytanie, bo małe mam niejasności, w temacie masz instalacja, a w poście aktualizacja do Visty.

Jak próbowałes instalować Vistę ?

Jako aktualizacja xp pro czy home ? do jakiej wersji Visty ? busines/home premium/basic/ultimate ?


(stasiu pl) #3

Aktualizowałem Windows XP pro oem do Visty Business oem z poziomu WindowsXP.Aktualizowałem z płyty którą zakupiłem w drodze promocji,gdyż XP kupiłem w grudniu https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ ... 3js3zr2nu0/GlobalLandingPage.aspx?oem=&Lang=

Złączono Posta : 14.05.2007 (Pon) 18:17

Aktualizowałem Windows XP pro oem do Visty Business oem z poziomu WindowsXP.Aktualizowałem z płyty którą zakupiłem w drodze promocji,gdyż XP kupiłem w grudniu https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/


(Agatonster) #4

Gdzie to napisałeś ?? - w temacie jest

stasiu pl

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif