Mam bardzo duży problem do rozwiązania… otóż posiadam System Windows Vista 32bity. 2 miesiące temu formatowałem system i od nowa instalowałem system operacyjny. Jednakże zaraz po instalacji nie mogłem zainstalować jakąkolwiek aktualizacje. Męczę się z tym problem po dzień dzisiejszy. Kiedy klikam na przycisk “Zainstaluj aktualizacje” pojawia się pasek postępu i jednocześnie stoi w miejscu, zupełnie jakby się zawiesiło okienko. Odczekałem parę godzin i otrzymuję komunikat o niepowodzeniu zainstalowania wszystkich aktualizacji pod pretekstem błędu oznaczony kodem 80246008. Naturalnie pomoc zna ów błąd, lecz podejmując poniższe kroki nie dają efektu (nie mogę uruchomić usług).
Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
No, jeden z nielicznych użytkowników, który pofatygował się skorzystać z wyszukiwarki. Tak trzymać.
Co do tematu, to jeżeli nie pomoże uruchomienie z prawokliku jako administrator usług, to spróbuj zalogować się na konto super administratora, jednak aby to zrobić musisz je włączyć. Aby to zrobć uruchom go z prawokliku jako administrator i wpisz polecenie net user administrator /acitive:yes i oczywiście zatwierdź enterem. Teraz możesz dać start->wyloguj i wybierz Konto Administrator. Aby wyłączyć konto admina wystarczy, że wykonasz to co wyżej tylko w poleceniu zamiast wklepać /active:yes, dajesz :no.
Niestety, sposób podany przez Loookash89 i Piotr92 nie skutkują. Nadal nie mogę włączyć daną usługę.
Pokazuję się błąd kiedy widzę pasek postępu uruchamiania Usługi inteligentnego transferu w tle:
A administracje przepraszam za niedostosowanie się do regulaminu.
EDIT:
Parę minut temu wykonałem kilka króków:
O dziwo, aktualizacje, pasek postępu działa prawidłowo. Na końcowy efekt muszę trochę poczekać (116 aktualizacji do pobrania ). Ale na pewno napiszę rezultat.
Pozdrawiam.
EDIT2:
Nic nie pomogło… ponownie pokazuje się numer kodu błędu… a usługa jak była, tak jest wyłączona…