Problem z aktywacją Visty

Witam,

mam problem z aktywacją Win Vista Home Premium w wersji box. Kupiłem ten system ponad pół roku temu (i wtedy była pierwsza aktywacją), od tego czasu aktywowałęm go online chyba 4 razy (i zawsze działało). Tym razem mam problem bo kupiłem nowy komputer (to wersja box wiec nie powinno być problemu, no i oczywiscie usunołem z starego kompa ten system) i chciałem zainstalować na nim ten system, lecz przy aktywacji online pokazuje mi “Wpisany klucz produktu jest już używany” (od wczoraj to samo). Z tego co wyczytałem na stronie MS, pomoc techniczna jest darmowa tylko przez 90 dni od aktywacji systemu (a pierwsza aktywacja była 15 lutego tego roku):

więc teraz musiał bym płacić…

Gdy chcę go aktywować telefonicznie mówi mi:

Może ktoś wie co mam zrobić, aby aktywować ten system?

Ty dzwonisz z komórki do nich ?

Zadzwoń ze stacjonarnego :slight_smile:

A to jest jakaś różnica? o.O

A kto chętnie dopłaca za koszty połączeń z komórki ?

Jak ty dzwonisz na prawie darmowy numer z komórki, dopłaca za Ciebie firma , która oferuje taką linię :slight_smile: Koszt połączenia z telefonu stacjonarnego wychodzi taniej, dlatego wiele firm rezygnuje z prowadzenia usługi 0800/801 na telefony komórkowe, gdyż po prostu interes jest nie opłacalny.

Z telefonu stacjonarnego nie bedziesz miał problemu , dodzwonisz się do microsoftu :slight_smile:

Zadzwoń normalnie na telefoniczną aktywację przełączy cię do konsultanta i porozmawiaj z nim… numer dla komórki… 225941999

Thx już aktywowałem telefonicznie. Połączyłem się z konsultantką, od razu po wyjaśnieniu sprawy przełączyła mnie na generator.

Podaj numer na ktory dzwoniłeś to w ten sposób pomożesz innym w przyszłości.

0 801 308 801 jak by co, no i oczywiscie trzeba dzwonic z stacjonarnego jak to bylo opisane prędzej…

Dla telefonów komórkowych (22) 5941999 i dwa razy 1