Problem z aktywacją Visty


(O2code) #1

Witam,

mam problem z aktywacją Win Vista Home Premium w wersji box. Kupiłem ten system ponad pół roku temu (i wtedy była pierwsza aktywacją), od tego czasu aktywowałęm go online chyba 4 razy (i zawsze działało). Tym razem mam problem bo kupiłem nowy komputer (to wersja box wiec nie powinno być problemu, no i oczywiscie usunołem z starego kompa ten system) i chciałem zainstalować na nim ten system, lecz przy aktywacji online pokazuje mi "Wpisany klucz produktu jest już używany" (od wczoraj to samo). Z tego co wyczytałem na stronie MS, pomoc techniczna jest darmowa tylko przez 90 dni od aktywacji systemu (a pierwsza aktywacja była 15 lutego tego roku):

więc teraz musiał bym płacić...

Gdy chcę go aktywować telefonicznie mówi mi:

Może ktoś wie co mam zrobić, aby aktywować ten system?


(aero) #2

Ty dzwonisz z komórki do nich ?

Zadzwoń ze stacjonarnego :slight_smile:


(O2code) #3

A to jest jakaś różnica? o.O


(aero) #4

A kto chętnie dopłaca za koszty połączeń z komórki ?

Jak ty dzwonisz na prawie darmowy numer z komórki, dopłaca za Ciebie firma , która oferuje taką linię :slight_smile: Koszt połączenia z telefonu stacjonarnego wychodzi taniej, dlatego wiele firm rezygnuje z prowadzenia usługi 0800/801 na telefony komórkowe, gdyż po prostu interes jest nie opłacalny.

Z telefonu stacjonarnego nie bedziesz miał problemu , dodzwonisz się do microsoftu :slight_smile:


(system) #5

Zadzwoń normalnie na telefoniczną aktywację przełączy cię do konsultanta i porozmawiaj z nim... numer dla komórki... 225941999


(O2code) #6

Thx już aktywowałem telefonicznie. Połączyłem się z konsultantką, od razu po wyjaśnieniu sprawy przełączyła mnie na generator.


(timon1981) #7

Podaj numer na ktory dzwoniłeś to w ten sposób pomożesz innym w przyszłości.


(O2code) #8

0 801 308 801 jak by co, no i oczywiscie trzeba dzwonic z stacjonarnego jak to bylo opisane prędzej..


(system) #9

Dla telefonów komórkowych (22) 5941999 i dwa razy 1