mam problem z aktywacją Win Vista Home Premium w wersji box. Kupiłem ten system ponad pół roku temu (i wtedy była pierwsza aktywacją), od tego czasu aktywowałęm go online chyba 4 razy (i zawsze działało). Tym razem mam problem bo kupiłem nowy komputer (to wersja box wiec nie powinno być problemu, no i oczywiscie usunołem z starego kompa ten system) i chciałem zainstalować na nim ten system, lecz przy aktywacji online pokazuje mi “Wpisany klucz produktu jest już używany” (od wczoraj to samo). Z tego co wyczytałem na stronie MS, pomoc techniczna jest darmowa tylko przez 90 dni od aktywacji systemu (a pierwsza aktywacja była 15 lutego tego roku):
więc teraz musiał bym płacić…
Gdy chcę go aktywować telefonicznie mówi mi:
Może ktoś wie co mam zrobić, aby aktywować ten system?
A kto chętnie dopłaca za koszty połączeń z komórki ?
Jak ty dzwonisz na prawie darmowy numer z komórki, dopłaca za Ciebie firma , która oferuje taką linię Koszt połączenia z telefonu stacjonarnego wychodzi taniej, dlatego wiele firm rezygnuje z prowadzenia usługi 0800/801 na telefony komórkowe, gdyż po prostu interes jest nie opłacalny.
Z telefonu stacjonarnego nie bedziesz miał problemu , dodzwonisz się do microsoftu