Problem z Aplikacją EraGG w Telefonie Samsung J700 - Błąd

Witam,

Mam problem z aplikacją EraGG w telefonie Samsung J700. Przy każdorazowym uruchomieniu aplikacji EraGG wyskakuje błąd serwera. WAP i przeglądarka działają poprawnie. Tylko za nic nie można się połączyć z EraGG. Pobrałem nawet jeszcze raz aplikacje EraGG przez WAP ale nic to nie dało. Telefon jest nowy, kupiony w Erze.

Zna ktoś z Was sposób żeby uruchomić aplikacje EraGG w telefonie SAMSUNG J700?.

A wysłałeś sms’a aby aktywować usługę Mobilne Gadu w telefonie? Więcej tutaj

Aktywować usługi nie aktywowałem. Jak już jest aplikacja EraGG w telefonie to trzeba ją aktywować?. Na stronie Ery nic nie pisze o aktywaci.

no raczej trzeba, ja zawsze wysyłam SMS na 30 dni i co miesiąc aktywuje :slight_smile: Telefon mam w Plusie.