Problem z aplikacją mobilną Steam

Wczoraj dostałem nowego laptopa. Zalogowałem się na nim na Steana. Potem się wylogowałem i chciałem zalogować na Steama w komórce. Jest sam niebieski ekran i nic się nie dzieje, nie ma ekranu logowania, a po chwili widzę to: An error occurred while processing your request. Reference #97. 182c1ab8.1482513162.54db2

 

Dzieje się tak zawsze, gdy po wejściu w Steama na laptopie potem będę chciał wejść na komórce. Restart smartfona pomaga, ale nie chcę tego robić. Nie chcę też robić reinstallu aplikacji, bo będę musiał aktywować token uwierzytelniający od nowa, a nie chcę tego. Nie ma innego sposobu? Wymuszenie zatrzymania i wyczyszczenie pamięci podręcznej też nie pomaga.

Restart telefonu nie pomógł, właśnie go zrobiłem. Co ja mam zrobić!!!

Ja chcę się dostać na Steama w komórce.

To nie wina aplikacji. W przeglądarce też nie mogę się dostać, na komputerze. I też ten komunikat. Steam ma awarię.

Albo klasyczny świąteczny atak DDOS albo prace modernizacyjne.

Niestety platforma Steam przestała działać na całym świecie, jest to globalna awaria, czy i kiedy będzie działać jak narazie nie wiadomo, a tu informacja: http://www.spidersweb.pl/2016/12/steam-nie-dziala.html