Problem z aplikacją Moto Watch Lite

Witam serdecznie,
Przez ostatnie pół roku korzystałem z zegarka Moto Watch 70 i nie miałem z nim nigdy problemów. Kilka dni temu zmieniłem telefon na iPhone SE 3 z iOSem 26.1 i zaczęły się schody…

Aplikacja Moto Watch Lite na iOSie przy próbie logowania lub rejestracji twierdzi, że jest problem z połączeniem internetowym i rzuca błędami „Błąd połączenia”, „Błąd połączenia sieciowego (-1000)” przez co w ogóle nie da się wejść do aplikacji i sparować się z zegarkiem…

Na telefonie Moto g84 z ponownym sparowaniem nie ma problemu, także to nie będzie wina zegarka. Próbowałem też zalogować / zarejestrować się przez dane komórkowe, inną sieć, etc. ale wynik był dalej taki sam. Proszę o pomoc.

Bug w aplikacji wychodzi na to. Poczekać na update trzeba.

Tu może być problem. Czy Motorola wydała apkę dla nowej wersji iOS ?
Restartowałeś telefon po instalacji ?

Jak masz możliwość to sprawdzić czy na innym urządzeniu od Apple ale nie z iOS 26 też będzie problem.

Ogólnie „-1000” w iOS oznacza nieprawidłową odpowiedź serwera, więc coś im nie wyszło.

No pisałem, bug lub problem z serwerem.