Problem z aplikacja services.exe - log z combofixa

Witam,

2 miesiące temu miałem problem z aplikacja services.exe. Po włączeniu komputera wyświetlał się komunikat o błędzie tej aplikacji po czym komputer zamierał do stanu że nic się nie uruchamiało, aż trzeba go było wyłączyć ręcznie bo pasek windows nie działał. Parę dni wcześniej skanowałem i czyściłem rejestr więc pomyślałem że coś się zepsuło po czyszczeniu rejestru. Podmieniłem plik services.exe - ten właściwy, skopiowanym z innego komputera i wszystko wróciło do normy. Teraz, po ok 2 miesiącach problem powrócił i był podobny do opisanych w wątkach:

problem-aplikacja-services-exe-zamykanie-systemu-virusy-t307393.html

services-exe-restartuje-sie-komp-min-t174404.html ,

tzn, komputer się włączał wyskakiwał błąd aplikacji services.exe i następowało odliczanie do wyłączenia, z tym ze raz się wyłączał raz nie, a czasem błąd nie wyskakiwał. W końcu uruchomiłem combofixa i wygląda na to że problem zniknął, ale będę wdzięczny za przejrzenie loga z combofixa i ewentualne porady na temat możliwości sprawdzenia komputera pod kątem wirusów szpiegów i tp…

Combofix

http://wklej.org/hash/4af563fafb/

koszmit

Pozamykaj porty programem WWDC.

Jeśli stracisz neta to NetBIOS może pozostać żółty.

Log wygląda na czysty.

Start -> Uruchom… -> Combofix /u

Pozbądź się zbędnika Bonjour. http://www.searchengines.pl/Jak-usunac- … 03177.html

Wykonaj pełny skan DR WEB CureIt.

Gdy będą wirusy pokaż raport.

Wyczyść rejestr i dysk CCleaner.

Usuń zbędniki z autostartu.

Prawie wszystko jest OK, dziękuję bardzo. Bonjour niestety został bo instrukcja nie do końca jest dla mnie jasna - po 1 próbie system musiałem przywracać z konsoli - na razie niech zostanie :stuck_out_tongue: Mam natomiast pilniejszy problem - po zamknięciu portów internet przez wifi działa, natomiast blueconnect szwankuje. Klikam w programie [POŁĄCZ] i w tym momencie normalnie widać było nawiązujące się połączenie na pasku po prawej, a teraz cisza… Jest to karta na PCIMCA, w programie wyświetla sie port COM4, co widać na screenie:

screen z wwdc:

wwdc.jpg

screen z programu blueconnect:

blueconnect.jpg

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Nie znam się w ogóle na sieciach, ale zwykle problemy z połączeniem wywołuje zamknięcie portu NetBIOS.

Chociaż podejrzewam też winę DCOM RPC.