Problem z aplikacjami do edycji wideo - 0xc0000005


(Kraha) #1

Jak w temacie,
Próbując zrobić cokolwiek w jakiejkolwiek aplikacji, czy to Premier Pro, czy Vegas Pro itp. wyskakuje mi po chwili od uruchomienia właśnie ten błąd - 0xc0000005. Nic nie mogę zrobić, aktualizacja sterowników, reguła w antywirusie i zaporze, wyłączenie wszystkich boosterów itp, sprawdzanie dysków, no nic nie pomaga. Pomożecie?

Windows 10 64-bit, Acer aspire f5-574g


(Mark7) #2

A czytałeś jakie wymagania mają te programy?
Premiere Pro

Vegas Pro


(Kraha) #3

tak czytalem, nawet poprzednie wersje tychze programow nie dzialaja, a posiadam 8gb ram aktualnie w lapku, i5-7200u i gf 940mx.


(MatX_) #4

Rozumiem, że oba programy są w pełni legalne (demo/licencjonowane) i w najnowszej dostępnej wersji?
Pytam, bo ma to znaczenie w kwestii prawidłowego funkcjonowania tych programów.


(Kraha) #5

Tak są to wersje demo, niestety szukając rozwiązań u producentów nie znalazłem nic co by pomogło, szukając po różnych anglojęzycznych forach mam te same problemy z aplikacjami.


(Mark7) #6

A przetestuj RAM programem MemTest86.


(darek0107) #7

W ustawieniach Premier wyłącz wspomaganie karty graficznej


(Kraha) #8

@Mark7 - nie wiem jak tutaj podziałać w tym programie, ale testowałem RAM innymi programami i bez żadnych błędów

@darek0107 - mam wyłączone te opcje w obu programach i nadal ten sam problem…


(Kraha) #9

SOLVED!

Odinstalowanie kart graficznych ze sterownikami za pomocą DDU i następna reinstalacja poskutkowały i wszystko śmiga jak nalezy.