Problem z Apple Pay


(SHN3RT) #1

Dzień dobry,
Od niedawna ING dało możliwość dodania karty i korzystania z usługi Apple Pay, z czego bardzo się ucieszyłem.
Wszedłem wtedy do aplikacji Wallet i chcąc dodać kartę wyskoczył mi monit, w którym jest napisane: „Tego konta iCloud nie można używać dla Apple Pay”, gdzie pod tym napisem nie ma żadnego wytłumaczenia, dlaczego nie można korzystać z tego konta.
Doszukałem się na stronie wsparcia Apple informacji, że żeby korzystać z usługi Apple Pay, trzeba mieć powyżej 13 roku życia – w tym przypadku jestem ponad dwa lata starszy od wymogu.
Ostatnio, kiedy zalogowałem się na Apple ID, u góry miałem informację: „Aby korzystać w pełni z tego konta, należy potwierdzić tożsamość”, czy coś w tym deseń. Mój tata wpisał informacje karty płatniczej, w celu udowodnienia, że jest osobą pełnoletnią. Cała ta procedura poszła bardzo sprawnie.
Co w takiej sytuacji mam poradzić? Czy jest na ten problem jakieś rozwiązanie?
Dziękuję za pomoc.


(Domker) #2

Jeżeli poza oficjalnymi kanałami autoryzacji wieku nic nie pomaga to wystarczy dorosnąć.
Można też odpiąć konto Apple i założyć nowe podając wiek np. 18 lat.


(SHN3RT) #3

No cóż, przypuszczałem, że napisze jeszcze ktoś inny, kto mógł naprawić ten kłopot.
Zapalam świecę i czekam do osiemnastego roku życia.
Nie mniej jednak, dziękuję za pomoc.