Dzień dobry,
Od niedawna ING dało możliwość dodania karty i korzystania z usługi Apple Pay, z czego bardzo się ucieszyłem.
Wszedłem wtedy do aplikacji Wallet i chcąc dodać kartę wyskoczył mi monit, w którym jest napisane: „Tego konta iCloud nie można używać dla Apple Pay”, gdzie pod tym napisem nie ma żadnego wytłumaczenia, dlaczego nie można korzystać z tego konta.
Doszukałem się na stronie wsparcia Apple informacji, że żeby korzystać z usługi Apple Pay, trzeba mieć powyżej 13 roku życia – w tym przypadku jestem ponad dwa lata starszy od wymogu.
Ostatnio, kiedy zalogowałem się na Apple ID, u góry miałem informację: „Aby korzystać w pełni z tego konta, należy potwierdzić tożsamość”, czy coś w tym deseń. Mój tata wpisał informacje karty płatniczej, w celu udowodnienia, że jest osobą pełnoletnią. Cała ta procedura poszła bardzo sprawnie.
Co w takiej sytuacji mam poradzić? Czy jest na ten problem jakieś rozwiązanie?
Dziękuję za pomoc.
Jeżeli poza oficjalnymi kanałami autoryzacji wieku nic nie pomaga to wystarczy dorosnąć.
Można też odpiąć konto Apple i założyć nowe podając wiek np. 18 lat.
No cóż, przypuszczałem, że napisze jeszcze ktoś inny, kto mógł naprawić ten kłopot.
Zapalam świecę i czekam do osiemnastego roku życia.
Nie mniej jednak, dziękuję za pomoc.
Po aktualizacji do iOS 13 większości użytkowników nie działa Apple Pay. Super!!!
#SOA 1
U mnie działa.
U mnie na iPhone 7 działą wszystko po aktualizacji do iOS 13.
Z telefonu zadzwoń pod numer: 00800 4411875 - Polskie wsparcie Apple. Dowiesz się dokładnie o co chodzi.