Problem z Batman Arkham City GOTY - komunikat: kod został już aktywowany na innym koncie Steam


(Maciekskorczynski93) #1

Cześć. Mam problem z grą Batman Arkham City GOTY. Kupiłem grę w biedronce. Uznałem, że 20 zł to dobra cena. Grę zainstalowałem i tu zaczęły się problemy. Pierwszym z nich był błąd weryfikacji daty publikacji. Na jakimś forum przeczytałem, że muszę aktywować kod produktu na steamie. Nigdy nie miałem tam konta, więc je założyłem. Wybrałem opcję Aktywuj produkt na Steam. Wpisałem kod i otrzymałem komunikat: podany kod produktu jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany na innym koncie Steam. Aktywacja produktu Batman: Arkham City GFWL Redemption nie została sfinalizowana. Uznałem więc, że skorzystam z ich pomocy technicznej. Nic bardziej mylnego. Dowiedziałem się, że nie zajmują się problemem duplikatów kodów produktu. Mogę liczyć na waszą pomoc? Ponieważ nie mam zielonego pojęcia jak rozwiązać ten problem. 

Dodam też, że mam Windowsa 10, niedawno zaktualizowałem windowsa 7 do tej wersji. Ale wydaje mi się, że niekoniecznie to ma jakiś wpływ na problem z grą. Będę bardzo wdzięczny za każdą wskazówkę.


(Giiixxxx6) #2

Możliwe że ktoś otworzył pudełko i jeśli był tam napisany kod, po prostu go wpisał na swoim koncie steam. W takiej sytuajci nic nie zrobisz


(Maciekskorczynski93) #3

Niemożliwe. Gra była w folii, która była nienaruszona.


(lordjahu) #4

To napisz do Steam, podając zdjęcie klucza, pudełka i dowodu zakupu.


(Maciekskorczynski93) #5

Problem w tym, że paragon wyrzuciłem. Nie podejrzewałem nawet, że z nową, zafoliowaną grą może być taki problem.


(lordjahu) #6

To wyślij samo zdjęcie klucza i pudełka.


(Maciekskorczynski93) #7

Wysłałem do nich wiadomość: Piszę do was już po raz drugi i mam nadzieję, że tym razem udzielicie mi pomocy, bo od tego tu jesteście. Kupiłem NOWĄ grę Batman Arkham City GOTY. Była zapakowana w pudełko i folię. Jestem pewny, że nikt wcześniej jej nie używał, ponieważ kupiłem ją w sieci sklepów Biedronka. Wcześniej też nigdy nie miałem konta Steam i założyłem nowe, żeby zarejestrować grę. Jednak po kilku próbach zarejestrowania gry wciąż dostaję komunikat, że o duplikacie numeru seryjnego. Wysyłam wam w załączniku zdjęcie pudełka i kodu produktu. I proszę, w końcu coś z tym zróbcie. Zapłaciłem za grę i nie rozumiem tego, że wy zarobiliście pieniądze, a ja nie mam dostępu do produktu, który kupiłem.

Dostałem od razu odpowiedź:

Next Step:

Pomoc techniczna Steam nie udziela pomocy ze zduplikowanymi kluczami produktów. 

Szczerze mówiąc nie wiem co dalej robić


(MacGregor) #8

(Maciekskorczynski93) #9

Pisałem już wyżej, że grę kupiłem w biedronce i nie mam paragonu. Bez paragonu nic nie zdziałam. Dlatego szukam pomocy tutaj.


(MacGregor) #10

W takim razie prawdopodobnie jesteś w d… Steam ci nie pomoże ponieważ nie mają obowiązku kontrolować dystrybucji kodów i oni sami się tym nie zajmują. Jedynym sposobem na reklamację jest biedronka ale bez paragonu to chyba nic nie zdziałasz.


(wonsik) #11

Jak płaciłeś kartą, to jeszcze coś zadziałasz. Poza tym co Ci szkodzi podejść do sklepu, powiedzieć jaka jest sytuacja i czy mogą jakoś pomóc. Tylko bez podejścia typu “janusz” bo mi się należy. Tylko grzecznie i spokojnie.