Witam.
Przeszperałem FDP i nie znalazłem odpowiedzi na nękający mnie problem. Jeśli się powtarzam, to przepraszam.
Na początku lutego sprawiłem sobie komputer (konfiguracja w opisie) i od początku nękają mnie bluescreeny o treści:
"Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: c2
BCP1: 00000007
BCP2: 0000113D
BCP3: 08BA0024
BCP4: 89E842E8
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\Mini021008-01.dmp
C:\Users\Flatron\AppData\Local\Temp\WER-57985-0.sysdata.xml
C:\Users\Flatron\AppData\Local\Temp\WER3284.tmp.version.txt
Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415"
W Panelu sterowania w oknie “Raporty i rozwiązywanie problemów” wyświetla mi:
"Problem caused by NVIDIA Graphics Driver
This problem was caused by NVIDIA Graphics Driver. This program was created by NVIDIA Corporation. NVIDIA Corporation does not currently have a solution for the problem that you reported.
Recommendation
The following troubleshooting steps might prevent the problem from recurring.
Download and install an updated version of NVIDIA Graphics Driver from one of the following locations:
Microsoft Update
NVIDIA Corporation
If an updated driver is not available for NVIDIA Graphics Driver, check with your computer manufacturer.
If you are running the latest version of NVIDIA Graphics Driver, contact NVIDIA Corporation for your support options.
Additional information
If this problem continues to occur after installing the latest product updates, we recommend you get assistance and troubleshooting information directly from NVIDIA Corporation."
Zainstalowałem ponownie sterowniki i problem jest nadal.
Proszę o poradę, co mam zrobić? Zwrócić komputer do serwisu, czy zainstalować Windows od nowa?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.