Witam, mam problem z komputerem Toshiba Satellite a300. Uruchomiłam komputer i nie mogę nawet dostać się do konta, wyświetla mi się Bluescreen. BAD_POOL_CALLER
I takie cyferki (nie umiem tego nazwać) Ox000000C2(0x00000043, 0xD2721000, 0x000000, 0x00000000)
ostatniego dnia normalnej pracy nic nie było podłączane do kompa ani nic, jedynie tylko aktualizacja skype była.
System operacyjny: WinXP
Procesor: Technologia procesorowa Intel® Centrino®: procesor Intel® Core™2 Duo T6400
Pamięć systemowa : 2,048 MB
Karta graficzna Typ : Intel® GMA X3100
A i nawet nie mogę uruchomić go na trybie awaryjnym i ponowna instalacja systemu się nie powiodła.
Co mogło spowodować że komputer nie chce się zalogować do konta ?
Ten Bluescreen najczęściej jest spowodowany sypiącym się dyskiem ( jak dobrze pamiętam ). Tylko tyle mogę pomóc bo bez dostępu do komputera to wiele nie zrobimy :(.
Spróbuj dysk podłączyć do innego komputera wtedy będziesz wiedziała czy to rzeczywiście on jest problemem.
PS: Nie instalowałaś żadnych sterowników firm trzecich?
djkamil09061991: wyświetla się w pewnym momencie po 2 minutach mniej więcej instalacji kolejny jakiś bluescreen. instalacji nakładkowej nie sprawdzałam, dopiero teraz przeczytałam na czym polega.
Może sama za przełożenie dysku to się nie będę brała, bo jeszcze gorzej coś zrobię, a możliwe to jest żeby tak się zrobiło od aktualizacji skype?
Raczej mało prawdopodobne ze winą jest aktualizacja skype, jeśli nawet podczas instalacji systemu wyskakuje bluescreen, jeszcze co możesz sprawdzić to wyjąć jedną z kości ram o ile posiadasz ich więcej i zobaczyć czy system zainstaluje się na jednej z nich Jeśli nie to pozostaje problem z dyskiem.
Jak mnie pamięć nie myli - to Martaa. ma laptopa - więc to porównanie jest o kant rozbić.
Martaa. - zaopatrz się w Memtest, zmień sekwencję botowania laptopa tak, by pierwszym napędem był napęd optyczny i wykonaj test. (wiem - to brzmi strasznie - ale zapewniam cię nie ma w tym żadnej magii). Jeśli program zacznie sypać błędami (łatwo zauważyć - bo zrobi się czerwono na ekranie) - to udajesz się z laptopem do serwisu i kupujesz nowy(e) moduł(y) pamięci. Jeśli mem test nie wykaże błędów - zaczniemy się naprawdę martwić.