Problem z bluescreenami

Witam, ostatnio kupiłem do swojego komputera nowa płytę główną Asus p8h67 evo wraz z nową karta graficzną, wszystko złożyłem zainstalowałem windowsa 7 a następnie parę wymagających gier (GTA 5, Battlefield 1) , pierwsze dni wszystko było okey ale pewnego razu kiedy oglądałem filmik na youtubie ekran cały się zawiesił i wyskoczył blue screen bardzo się zdziwiłem , odpaliłem go ponownie lecz podobne problemy dalej wystepowaly. Postanowiłem go sformatować i zainstalować wszystkie sterowniki od nowa, lecz jak to zrobiłem to zrobiło się coraz gorzej , jeszcze więcej błędów i blue screenów (kody blue screenów : 0x00000050 , 0x0000001a , 0x00000019) szukałem rozwiązań w internecie ale to nic nie dawało , chcialem zaaktualizowac sterowniki lecz przy jakiejkolwiek instalacji komputer się resetowal i nie dawał mi czegokolwiek naprawić .

Specyfikacja komputera:
Procesor: I5-2400 3.1 GHz
8 GB ramu ddr3 cl9
Płyta glowna: Asus p8h67-m evo
Karta graficzna: zotac gtx 1050
Zasilacz: Ocz xstream 500 W

Program memtest86 - dwa pełne przebiegi i ma być zero błędów.

Najnowszy HD Tune Pro 5.70 i dasz screen smart dysku,opcja health - ma być cały.

1 polubienie

Zrobiłem memtest i wyskoczyło mi 10 błędów

Jak masz dwa moduły pamięci założone, zrób test pojedyńczo w I banku - sprawdź w instrukcji płyty który to?

Pamięć wygląda na uszkodzoną.

Edit:

I sprawdź ustawienia pamięci w biosie - max 1333 MHz i jak masz ustawione 1600 MHz też może sypać błędami.

Pamięć 4 x DIMM, Max. 32GB, DDR3 1333/1066 Hz Non-ECC, niebuforowana
Dwukanałowa architektura pamięci
Obsługa Intel® Extreme Memory Profile (XMP)

  • Obsługa XMP (maks. 1333 MHz) zależy od cech fizycznych poszczególnych procesorów i budowy modułu DRAM

I kontroler pamięci w CPU też ma max 1333 MHz - sprawdź ustawienia pamięci + memtetst86.

Jedna pamięć jest nie sprawna zrobiłem każdej pamięci memtesta i jedna wszystko przeszła pomyślnie a przy drugiej w pewnej chwili memtesta się zaciął i nie chciał dalej ruszyć . W biosie wszystko jest ustawione na 1333 MHz

No to niesprawna, gwarancja lub kosz.

Najnowszy HD Tune Pro 5.70 i dasz screen smart dysku,opcja health - ma być cały.

Z poziomu komputer usuń błędy na partycjach.

Edit:

I jeszcze sprawdź pliki systemowe poleceniem: sfc /scannow

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system

Miałeś dać screen z zakładki health.

Przy sfc /scannow wykonaj restart, później usuń błędy z partycji dysku z poziomu komputer,restart i ponownie wykonaj komendę sfc /scannow. Nawet zrób tak z 3 razy.

Jeśli dalej komenda nie naprawi błędów - to poczytaj.

http://www.download.net.pl/windows-wykrywa-bledy-na-dysku-ale-nie-moze-ich-naprawic-jak-to-rozwiazac/n/7178/

Okey , zrobię tak ,ale ten błąd “cbs.log” to jakiś poważny błąd ?

Masz wszystko napisane - lepiej, aby sfc /scannow wszystko naprawił. Ale najważniejsza jest stabilna praca systemu, bo sfc potrafi pokazywać bzdety

Daj dwa zdjęcia lub screeny - smart nie zaczyna się od pozycji 09?

Dysk OK, działaj - wszystko masz napisane.

Okey, dziękuje bardzo za pomoc! :smiley: Nie sądziłem , że spotkam tak pomocnego człowieka , jeszcze raz dzięki wielkie ,pozdrawiam i życzę miłego dnia!