przed instalacją aplikacji z AM wyszukuję je sobie w komputerze i tutaj jest mały problem, otóż, część aplikacji wyszukanych “na komputerze” po wpisaniu w wersje AM “na telefonie” po prostu nie ma.
Nie wiem czy to wina mojego telefonu (Galaxy Mini S5570) czy ja coś źle robię (nie jestem bardzo doświadczony)
Przykładowa aplikacja (na komputerze wyskakuje a na telefonie już nie) : Donkey Jump tak samo jest z Fruit Slice czy Mega Jump.
Prosiłbym o pomoc.
I przepraszam jeśli źle się wyraziłem a post jest nie zrozumiały
Oj wcale nie jestem tego pewny. Można ściągnąć z internetu plik .apk, skopiować na telefon i uruchomić. Różnice jakie wystepuja między AM na komputerze a na telefonie musza wynikać z czegoś innego.
Przeglądałem aplikację będąc niezalogowanym do konta google/gmail i dlatego wyświetlało wszystko “jak leci” po zalogowaniu się, przy aplikacji jest info “Aplikacja jest niezgodna z Twoim urządzeniem Play Samsung GT-S5570.”
Zastanawiam się czy pobierając niekompatybilny plik *.apk i kopiując go do telefonu (na kartę SD?) będzie można zainstalować aplikację i jak pobrać plik *.apk z AM ? Lub druga możliwość, czy da się wyłączyć gdzieś w ustawieniach konta sprawdzanie kompatybilności aplikacji z urządzeniem ? Jeśli tak, to gdzie ?
No i dodatkowo nauczyłem się, że klikając na “instaluj” w webowym markecie, aplikacja pobierze się na urządzenie sama i nie muszę ręcznie wyszukiwać wybranych aplikacji w mobilnym AM - całkiem fajnie skonstruowane.
Nie ma takiej opcji, żeby wyłączyć sprawdzanie kompatybilności. Chcesz mieć np. pixelozę w programie, albo ucięte fragmenty (np. jeśli dla innych rozdzielczości był stworzony), albo żeby działała apka jakby chciała, a nie mogła?