Problem z brakiem pamięci na najprostsze akcje

Witam,

przez ostatnie parę dni mam ogromny problem z użytkowaniem mojego laptopaASUS VivoBook 15 A512FA i5-8265U 8GB 512GB SSD W10. Używałem jako przeglądarki Opery i dwa razy wyskoczył mi bluescreen po tym jak otworzyłem z 5 kart naraz. Po zrestartowaniu komputera próbowałem używać Chrome i dzieje się ta sama rzecz, nie da się robić nic więcej poza używaniem kilku kart w przeglądarce, bo gdy np. próbowałem w tym samym czasie otworzyć Microsoft Edge żeby wyświetlić obrazek, trwało to 10 sekund, a potem dostałem komunikat: brakuje pamięci aby uruchomić ten program.

Usunąłem trochę plików z kompa, przeskanowałem kompa z użyciem McAfee, usunąłem cookies, nic nie działa, gdy tylko robię coś bardziej skomplikowanego niż używanie kilku kart na jednej przeglądarce to niektóre strony się crashują, brakuje pamięci.

Na kompie mam 56,8 GB wolnych z 237. Co mam zrobić? (nie muszę chyba mówić, bo widać, że jestem całkowicie zielony w tych kwestiach)

Brakuje Ci pamięci OPERACYJNEJ (RAM) a nie miejsca na dysku…
Ale coś jest nie tak skoro masz 8GB RAM i wyrzuca Ci brak pamięci.
Proponuję zrobić test pamięci - możliwe że kosci padły albo szwankują.

Zrobiłem test pamięci (używając Diagnostyki Pamięci Systemu Windows) i nie wykazało żadnych błędów.

A przed chwilą, po odpaleniu filmu na youtube, obrazku na pulpicie i kilku kart w Chrome pojawiło się coś takiego

Zrób test pamięci RAM https://www.memtest86.com/download.htm

Jestem w 100% pewny. Uszkodzona pamięć. Miałem takie same komunikaty jak padła mi jedna kość.

Zrobiłem test, tutaj wyniki. Wychodzi, że z pamięcią wszystko ok. Wiecie o co tu może chodzić?

Czyli to coś systemowego?
Zastanawiają mnie te artefakty na monitorze. Przeinstaluj najnowsze sterowniki do grafiki.

Takie rzeczy mam na 2200U, przy zapełnieniu 90%+ pamięci kartami Chrome, wystarczy jednak zamknąć ze 2-3 i po F5 wszystko normalnie. W Edge problemu nie ma.