Problem z buforowaniem filmów online

Witam, zwracam się do Państwa z problemem, którego rozwiązania niestety nie udało mi się znaleźć, mimo prawdopodobnie dotarcia do krańców Internetu. Mianowicie, od kilku dni mam problem z buforowaniem filmów online. Buforowanie nie występuje wcale lub zachodzi z szybkością 30s filmu na 10 min oczekiwania. Dotyczy to właściwie każdego serwisu online z wyjątkiem Fb czy yt. Początkowo winiłam za ową niedogodność niedawno zakupiony sprzęt, jednak okazało się, że problem występuje we wszystkich posiadanych przeze mnie laptopach oraz w telefonie, w przypadku, kiedy są podłączone do konkretnej sieci wifi. Przy włączonym transferze w ramach abonamentu na telefonie problem z buforowaniem nie wystąpił. W związku z tym podejrzewam, iż router płata mi figle. Niestety nie wiem jakiego rodzaju i jak się zabrać za rozwiązanie problemu. Jestem świadoma, że powielam temat, aczkolwiek w żadnych z dotychczas napotkanych wątków nie znalazłam rozwiązania. Będę wdzięczna za wszelkie rady.

Jaka szybkość Internetu?

A coś takiego jak reset routera było robione? czyli laptopy wyłączone, a router odłączony od zasilania na np: 10 minut. włącz i niech się wstroi i sprawdź na jednym laptopie.

I jaki to net? bo może masz ograniczony transfer lub jest jakaś awaria u dostawcy?

Zrobiłam Speed Test i wyszło coś takiego: PING 134 ms, POBIERANIE 0,77 Mbps, WYSYŁANIE 0,05 Mbps. Zaznaczę, że dzisiaj już nie tylko filmy nie chcą się odtworzyć, nawet strony typu Google idą jak krew z nosa…

Reset robiłam w pierwszej kolejności…Dostawca Internetu to T-Mobile. Dzisiaj problem właściwie jest z każdą stroną, z dnia na dzień coraz gorzej.

Limit mam 50GB, na ten moment wykorzystane jest 30GB.

Zgłoś problem i niech sprawdzą.

Jaki antywirus?

Na jednym lapku Windows Defender, na drugim Avast.

Na obu jest problem? Jeśli tak to nie szukałbym problemu z AV

Tak, na obu

prędkość jest strasznie niska, najlepiej by było uruchomić menadżer zadań, zakładka wydajność i uruchomić monitor zasobów.


w zakładce sieć masz użycie internetu przez aplikacje, jeżeli żadna nie używa mocno sieci, zrestartować router jak nie pomoże to zgłosić usterkę.
Pozdrawiam :wink: