Problem z chromesearch


(j.wujcikowska) #1

Witam,

Mam problem z wyszukiwarką chromesearch - zmienił mi domyślną wyszukiwarkę. Z góry dziękuję za pomoc! Addition.txt (25,7 KB)
FRST.txt (31,4 KB)


(iJuliusz) #2

Jest co robić. :scream:

  1. Masz aktywny Avast.
    Odinstaluj więc AVG, WiperSoft i Spybot-Search and Destroy.
    Pozbędziemy się wielu niepotrzebnych m. in. wpisów z rejestru.

  2. Zapisz ten plik w katalogu FRST, tzn. C:\Users\Asia\Downloads
    fixlist.txt (3,5 KB)
    Uwaga2

  3. Uruchom Program i kliknij Napraw.
    Program utworzy Punkt Przywracania i rozpocznie pracę.

  4. Po restarcie wklej plik wynikowy frstlog

  5. Teraz Chrome.
    W Ustawieniach Zaawansowanych na samym dole uruchom Resetowanie ustawień. Resetuje tylko ustawienia, nie zakładki i hasła.

  6. Będzie trzeba zrobić skan jeszcze raz. Ale o tym po wykonaniu tych czynności z 1-5.


(j.wujcikowska) #3

Wykonałam punkty 1-5. Wklejam fixlog.

Fixlog.txt (9,1 KB)

Czy teraz mam wykonać punkt 6? I zrobić nowy skan w FRST?


(iJuliusz) #4

Tak, proszę.
Należy zaznaczyć
obraz
I wkleić trzy nowe pliki.


(j.wujcikowska) #5

Shortcut.txt (24,2 KB)
Addition.txt (12,8 KB)


(j.wujcikowska) #6

FRST.txt (21,4 KB)


(iJuliusz) #7

Proszę uruchomić CMD z uprawnieniami administratora i wpisać
sfc /scannow

Jaka informacja pojawiła się na końcu?


(j.wujcikowska) #8


(iJuliusz) #9

Czyli restart i po restarcie ten sam skan jeszcze raz.


(j.wujcikowska) #10

Wyskoczył ten sam komunikat po zrobieniu skanu.


(iJuliusz) #11

Teraz wklej ten plik o którym mowa CBS.log


(j.wujcikowska) #12

Wyskakuje mi powiadomienie, że nie mam uprawnień do tego pliku chociaż jestem zalogowana na koncie administratora.


(iJuliusz) #13

Czy możesz otworzyć ten plik? Zrobić podgląd?
Niektóre z tych informacji mogą być potrzebne, aby zdiagnozować usterkę.


(j.wujcikowska) #14


(iJuliusz) #15

^%@&&* <- tak to wygląda w komiksach, gdy chce się coś powiedzieć. :scream::wink:
Taki żarcik.

Wracając do błędu sfc. Ma to związek z jedną z aktualizacji. Dlatego wersja jednego z plików, a mianowicie explorer.exe jest nie zaktualizowana.

Za chwilę przygotuję plik fixlist.


(j.wujcikowska) #16

:))

Dziękuję za wyjaśnienie i czekam na dalsze instrukcje.


(iJuliusz) #17

Musiałem odtworzyć plik.
fixlist.txt (324 bajty)
Uruchom proszę, FRST i kliknij Napraw.
Po restarcie wklej plik wynikowy.


(j.wujcikowska) #18

Oto fixlog.

Fixlog.txt (1,9 KB)


(iJuliusz) #19

Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze.
Jeśli zaobserwujesz niepoprawne działanie komputera, pisz.


(j.wujcikowska) #20

Super, bardzo, bardzo dziękuję za pomoc! :slight_smile: jakby coś się działo będę się zgłaszać.