Ehhh w Biurze Obslugi Klienta powiedzieli mi coś takiego “Prosze włączyć kanał 11 i oczekiwać” … Ale później dopowiedziała : “Aktywacja może trwać od 1 do 48godzin roboczych” … No to po co kazała mi wlączac kanał 11 i oczekiwać? Według mnie to troche bezsensu niemam zamiaru przesiedzieć 2 dni na kanale 11 oczekując na aktywacje
Rozchodzi się o to, że musi być włączony dekoder na kanale 11, aby Centrum aktywacji mogło aktywować kartę. W tym czasie możesz oglądać kanały z anteny naziemnej, albo i wyłączyć sam telewizor…
Odłączyć dekoder z sieci (prądu) na około 10-20min , następnie załaczyć na kanale 11, jeżeli sprzedawca wprowadził twoje dane i dekodera do bazy “polsatu” aktywacja powinna być natychmiastowa , aktywacją dekodera obecnie zarządza komputer , wystarczy że do jego bazy zostanie wprowadzony ID dekodera i numer karty i komp natychmiast wysyła sygnał do aktywowania dekodera , w mojej miejscowości kupując dekoder polsatu , aktywacje dokonuje sprzedawca i trwa to dokładnie 10min.
Może z punktu rozumowania jest to głupota , ale właśnie taką instrukcje otrzymałem od serwisanta polsatu kiedy dekoder wyświetlał
i u mnie to poskutkowało. Dzwoniąc wcześniej do BOK-u również odpowiadano “proszę czekać” “antena źle ustawiona” “uszkodzenie kabla” to dopiero były głupie odpowiedzi , dopiero zadzwoniłem do sklepu gdzie go kupiłem (jest to sklep+serwis wyłacznie z dekoderami polsatu) i po tym działaniu co wyżej dekoder w kilka minut działał.
@Dinooo ; musisz się uzbroic w cierpliowsc,obecnie z tego co iem to Cyfrowy Polsat ma dziennie 7-10 tys aktywacji dekoderów.Wez pod uwagę że święta za pasem
OK a mogę tak zrobić? Włączyć dekoder włączyć kanał 11 i wyłączyć dekoder? (nie z sieci) Wiem że to troche dziecinnie brzmi ale w tych sprawach to się wogule nie orientuje