Problem z Cyfrowym Polsatem


(Veror) #1

Witam dzisiaj zakupiłem Cyfrowy Polsat po podłączeniu i ustawieniu anteny gdy włączam jakiś kanał pisze mi tak:

Dekoder Zablokowany. Skontaktuj się z operatorem sieci cyfrowej

Niestety bardzo trudno jest dodzwonić się do biura obsługi klienta...

Czy wiecie może jaka może być przyczyna tego?

Z góry dziękuje za odpowiedz :wink:


(Krzysiek21) #2

Zablokowany jest dekoder,musisz czekac na aktywację.

Trwa to przewaznie pare godzin,ale teraz w okresie świątecznym moze to trwac trochę dłuzej.

Próbuj dzwonic do BOK i poprosic o szybsza aktywację karty.


(Veror) #3

Ehhh w Biurze Obslugi Klienta powiedzieli mi coś takiego "Prosze włączyć kanał 11 i oczekiwać" ... Ale później dopowiedziała : "Aktywacja może trwać od 1 do 48godzin roboczych" ... No to po co kazała mi wlączac kanał 11 i oczekiwać? Według mnie to troche bezsensu niemam zamiaru przesiedzieć 2 dni na kanale 11 oczekując na aktywacje :stuck_out_tongue:


(Krzysiek21) #4

Na kanale 11 aktywuja karty ,i zostaw na tym kanale.Nie musisz całe 48 godzin.Mysle ze w ciągu paru godzin powinny kanały byc.


(strażak) #5

Rozchodzi się o to, że musi być włączony dekoder na kanale 11, aby Centrum aktywacji mogło aktywować kartę. W tym czasie możesz oglądać kanały z anteny naziemnej, albo i wyłączyć sam telewizor...


(Zbych ) #6

Odłączyć dekoder z sieci (prądu) na około 10-20min , następnie załaczyć na kanale 11, jeżeli sprzedawca wprowadził twoje dane i dekodera do bazy "polsatu" aktywacja powinna być natychmiastowa , aktywacją dekodera obecnie zarządza komputer , wystarczy że do jego bazy zostanie wprowadzony ID dekodera i numer karty i komp natychmiast wysyła sygnał do aktywowania dekodera , w mojej miejscowości kupując dekoder polsatu , aktywacje dokonuje sprzedawca i trwa to dokładnie 10min.


(Krzysiek21) #7

Zbych1 ; bez urazy ale co ty za głupoty piszesz z ta wtyczką z gniazdka?

nic nie musi wyłączac,wystarczy jak zostawi na kanale 11 i tyle.Jak w nocy nie aktywuje sie to niech TV wyłączy a dekoder zostawi na kanale 11.

Wyłaczaniem z gniazkda to sie mozna ratowac ewentulanie jak sie dekoder zawiesi....


(Veror) #8

Nie no a aktywacji dalej nie ma :[

Dzwoniłem już tam z 3 razy i mówią : Prosimy cierpliwie czekać...

Nie no obsługa prawie taka sama jak w TP ...


(Zbych ) #9

Może z punktu rozumowania jest to głupota , ale właśnie taką instrukcje otrzymałem od serwisanta polsatu kiedy dekoder wyświetlał

i u mnie to poskutkowało. Dzwoniąc wcześniej do BOK-u również odpowiadano "proszę czekać" "antena źle ustawiona" "uszkodzenie kabla" to dopiero były głupie odpowiedzi , dopiero zadzwoniłem do sklepu gdzie go kupiłem (jest to sklep+serwis wyłacznie z dekoderami polsatu) i po tym działaniu co wyżej dekoder w kilka minut działał.


(Krzysiek21) #10

@Dinooo ; musisz się uzbroic w cierpliowsc,obecnie z tego co iem to Cyfrowy Polsat ma dziennie 7-10 tys aktywacji dekoderów.Wez pod uwagę że święta za pasem :slight_smile:


(Veror) #11

No niestety pozostało mi teraz tylko i wyłącznie czekać... wyłączenie dekodera z prądu nic nie dało...

Dzięki wszystkim za odpowiedzi :wink:

Pozdrawiam Dinooo :slight_smile:


(Krzysiek21) #12

Zostaw poprostu na kanale 11 i tyle,wkońcu musza aktywowac.


(Veror) #13

OK a mogę tak zrobić? Włączyć dekoder włączyć kanał 11 i wyłączyć dekoder? (nie z sieci) Wiem że to troche dziecinnie brzmi ale w tych sprawach to się wogule nie orientuje :stuck_out_tongue:


(Akira3179082) #14

Włącz telewizor ustaw kanał 11 i wyłacz sam telewizor, dekoder musi działać