Problem z długim logowaniem, brak dostępu do sieci

Witam.

Szukałem dzisiaj od 7 rano do 11:00 tematów o czarnym ekranie po logowaniu do windowsa 7. Niestety żaden z tych tematów nie pomógł i jestem zmuszony powysyłać wam logi z OLT. Prosiłbym o jak najszybszą pomoc.

Problem:

Włączam komputer - OK

ekran z napisem “zapraszamy” oraz diody dysku przez chwilę śnieżą że tak to ujmę a potem przestają a ekran z napisem “zapraszamy” zostaje przez około minutę.

Następnie pojawia się czarny ekran z kursorem od myszki (można nim poruszać), lecz potem się pojawia pulpit i wszystkie cacy ikony - myslałem, że jest ok, ale niestety nie działa mi sieć, niektóre programy… itd…

Logi:

OLT: http://wklej.org/id/925611/

Extras: http://wklej.org/id/925613/

Proszę bardzo o pomoc. Problem wystąpił dopiero dziś - wczoraj śmigało jak ta lala. Mam outpost firewall pro 2009 jakby ta informacja była pomocna.

Pozdrawiam.

Czytałem regulamin, więc mam nadzieję, że żadnych błędów nie popełniłem!:slight_smile:

Arczi_wwy

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania pokaż na forum.

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

to tak:

to wyszło po wklejeniu skryptu po restarcie PC - http://wklej.org/id/925632/

A to wyszło po skanie OTLem (trwało dłużej niż poprzednie skanowanie) - http://wklej.org/id/925631/

Oczywiście problem nadal występuje.

EDIT: 12:19 - ktoś pomoże? bo naprawde na czasie mi zależy.

EDIT2:15:39 - nadal nikt?

Uruchom komputer w trybie awaryjnym z obsługą sieci http://support.kaspersky.com/pl/faq/?qid=193238595 sprawdź czy działa sieć? W jakim celu uruchamiałeś Combofixa?

Pokaż raport FSS Farbar Service Scanner http://download.bleepingcomputer.com/farbar/FSS.exe (zaznacz wszystkie opcje)

Następnie użyj AdwCleaner z opcji Delete (zamknij wcześniej wszystkie przeglądarki przed użyciem narzędzia) otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html#p3090080 pokaż raport z tej operacji na forum.

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

to tak:

W trybie awaryjnym sieć dalej nie działa i dalej muli na czarnym ekranie po ekranie logowania itd., czyli błąd nadal występuje.

FSS - http://wklej.org/id/925915/

ADWcleaner [R1] - http://wklej.org/id/925916/

ADWcleaner[s1] - http://wklej.org/id/925917/

OTL - http://wklej.org/id/925918/

Pytałeś po co był używany combofix - sam tego nie wiem, rodzice mówili że coś tam się popsuło i używali combo fixa tutaj masz log z niego:

http://wklej.org/id/925922/ (mówili, że był ten sam problem :), więc może ten log pomoże)

Start - w pole Wyszukaj programy i pliki wpisujesz services.msc z prawokliku uruchom jako administrator i Znajdź usługę Zapora systemu Windows i ustaw typ startowy usługi na Automatyczny. Zrestartuj komputer i pokaż nowy raport FSS