Prosiłem wcześniej o pomoc w sprawie ISC, problem został rozwiązany i został jeden, ostatni.
Robiłem wszystko wg. tego poradnika.
Testuję połączenie w konsoli. Wykrywa kartę oraz IP. Testy serwerów DNS zawsze kończą się fiaskiem. :evil:
W poradniku są dwie metody z czego ta druga nie działa wcale. Neostrada ma dwa DNS y i oba działają tak samo.
Mam Neostradę z modemem SAGEM F@st, korzystam ze switcha (nie mam na razie pieniędzy na router a i bez tego podobno da się korzystać z XBL).
Co powoduje problemy z DNS?
Rozumiem że konsolę podpinasz do switcha, a nie bezpośrednio do kompa? Możliwe że to w tym problem, spróbuj połączyć konsolę bezpośrednio z PC, korzystasz z jakiegoś firewalla?
Tak do switcha.
Czy switche mogą powodować takie problemy?
A i używam Outpost Firewalla, zapora Windowsowa jest wyłączona, ten outpost na czas konfigurowania też.
Możliwe że swich przyznaje IP po swojemu, spróbuj bezpośrednio do kompa
Kompletna porażka. Podłączyłem i problem z wykryciem IP :evil: czyli jak w poprzednim temacie.
Macie jakieś rady na tego DNS na Neostradzie?
A próbowałem z 194.204.152.34 jak i 194.204.159.1