Problem z dostępem do inernetu

Na swoim laptopie nie mogę otworzyć żadnej ze stron www, gg i skype działa. Łączę się bezprzewodowo, pokazuje,że jest połączenie z internetem , a pomimo to żadna strona się nie otwiera. Kolega korzysta w pokoju też ze swojego laptopa w ten sam sposób i otwieraja mu się wszystkie stronki www.

Proszę pomóżcie :cry: :cry: :cry:

Sprawdź ustawienia antywirusa (firewall) i zapory Windows. Inne przeglądarki działają?

Tak tylko ,ze jestem zielona kompletnie i przyznam ,że nawet nie wiem gdzie to sprawdzić :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: . Wstyd wiem, no ale cóż :oops: :oops: :oops: . Niestety żadna przeglądarka nie działa.

W takim razie pobierz Hijackthis:

viewtopic.php?f=16&t=36654

zrób loga, wklej go na:

http://www.hijackthis.de

Wyszukaj procesów z ikoną “murka” - należą do firewalla. Jak już wiesz jaki masz firewall, to z nim kombinuj.

Czy sprawdzałaś zachowanie na różnych przeglądarkach ? (np. Firefox, Opera)

kaja3223 , zmień tytuł "Pomocy! !!

W przeciwnym wypadku ten temat zaliczy śmietnik.

Ale gdzie to pobrać?

:oops: :oops: :oops:

Bezpośredni link do programu:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=55&id=730

No tak tylko jak mam pobrać ten program skoro nie mogę wejść na żadną stronę www?

Ale jednak na forum jesteś pobierz u kolegi i przenies jakoś

BO tu pisze z komputera domowego, a laptop mąż ma za granica i kontaktuję się z nim przez gg :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ściągnij hijackthis na swój komputer i wyślij mu przez gg

Spróbuję :smiley: :smiley:

W dniu 24.05.2008 , o godzinie 16:15 został dopisany post przez kaja3223

A jeśli to nie pomoże?

czy ma odinstalować antywirus który jest na kompie?

Nie musi odinstalowywać, powinno pomóc

Antywirus?? Jeśli ma możliwość odinstalowania i po sprawdzeniu zainstalowania ponownego to niech to zrobi od razu.

A przed tym niech sprawdzi ustawienia firewalla w antywirusie.

Jak sprawdzić ustawienia firewalla, ma avasta?

Avast to antywirus