Problem z dostepem do partycji


(lesnik201) #1

Zainstalowalem sobie nowa gierke: LA Rush...

przy probie uruchomienia zainstalowal sie oczywiscie StarForce...

uruchomil kompa od nowa i po tamtej operacji nie bylo dostepu do 3 partycji z dysku.

dysk master jest podzielony na 2 partycje i nic sie z nim nie dzieje...

ale slave jest podzielony na 4 z czego mam dostep do jednej.

jedna partycja byla pusta wiec ja sformatowalem i dziala normalnie...

pozostale nie za bardzo moge sformatowac bo jest na nich troche danych

ratunku.

To jest komunikat jaki mi sie pokazuje przy probie otwarcia ktorej partycji

[litera dysku] nie jest dostepny

plik lub katalog jest uszkodzony i nieczytelny.

czy ktos wie co z tym zrobic???

aha wlasciwosci dysku pokazuja ze jest on w systemie plikow RAW

to chyba nie jest normalne :frowning:

HELP


(Gk88) #2

koledze dysk sie przestawil na RAW… tydzień później zakończył żywot (dysk - nie kolega :stuck_out_tongue: )

w serwisie nie odratowali - dali mu nowy w ramach gwarancji…

zalecam szukac rozwiazania wlasnie w serwisie… jesli nie masz gwarancji to poczekaj na opinie innych uzytkownikow - moze beda bardziej optymistyczne :smiley:


(lesnik201) #3

no niestety gwarancja na ten dysk sie skonczyla…

a z drugiej strony sam dysk nie jest wart jakiejs fortuny zeby go serwisowac :(…

chodzi mi tylko odane na nim zapisane