Problem z Downloader.MisleadApp

Cześć. Proszę o pomoc. Mam problem z ciągle wyświetlającymi się reklamami nawet nie wchodząc do netu. Przez to też ściągają mi się jakieś syfy i komputer wolniej chodzi. Ostatnio nawet Menadżer zadań mi się zablokował. Na szczęście z efektami już sobie poradziłem dzięki Spybotowi jednak nie umiem sobie poradzić z przyczyną, wirusem opisanym w temacie. Zwracam się z prośbą o pomoc do ekspertów.

Oto log za Hijacka

http://wklej.org/id/5324f87c24

A tu z Combo fixa

http://wklej.org/id/3adf199c4b

Może jeszcze sie przydadzą informacje które wykrył mi norton

http://wklej.org/id/d42a9155ad

fix w hijackthis

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\WINDOWS\system32\ulmjsxkn.exe

C:\WINDOWS\system32\redgjqdi.exe

C:\WINDOWS\system32\uzynkvoj.exe

c:\documents and settings\owner.dom\local settings\temp\1095771e.exe

c:\documents and settings\owner.dom\local settings\temp\42b574f5.exe

c:\documents and settings\owner.dom\local settings\temp\8a6afd7a.exe


Folder::

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\mtynivep


Registry::

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

"tgukavyk"=-

"dolvqrjq"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\policies\explorer\run]

"fZWeoVJyVQ"=-

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe)

Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu ->

02f8f1e3c410a4cc.gif

Powinno się rozpocząć usuwanie i powstanie log, daj ten log na forum.

Log a combo

http://wklej.org/id/fdc39ad79f

Log wyglada na czysty

Przeskanuj komputer tym (uruchom przez IE) http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum

oto scan z kasperskiego

http://wklej.org/id/a98d53d5e1

nie wiem jak dać ten cały raport pokazany jakby na stronie html

z tego co widzę są jeszcze jakieś syfy w kompie

usuń ten folder:

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Ok zrobione. Co należy zrobić po tym.

Już wszystko powinno być ok

Dzięki wielkie za okazaną pomoc. Powodzenia