Problem z Drukarką (bufor nie uruchomiony,Spooler subsystem)

Mam problem z laptopem

System operacyjny : Windows Vista

Drukarka : HP laserJet 1020

Gdy próbuję coś wydrukować czasem wyskakuje błąd “brak zainstalowanych drukarek” chociaż mam zainstalowane inne. Ale najczęściej wyskakuje błąd :

Wyświetlanie właściwości servera nie może być możliwe. Usłuka lokalnego buforu wydruku nie jest uruchomiona. Ponownie uruchom bufor lub ponownie uruchom komputer.

Wyskakuje też gdy kliknę w panel sterowania > drukarki > ppm i właściwości

Ponowne uruchomienie komputera nic nie pomaga, a co do buforu to szczerze mówiąc nie wiem co to jest.

Wchodząc w panel sterowania > drukarki, gdy chcę usunąć drukarkę nic się nie dzieje (pyta czy usunac, klikam tak i nic)

Na ikonie drukarki piszę “usuwanie” ale nic się nie dzieję.

Co chwila gdy np. chcę wydrukować wyskakuje “Spooler subsystem App - zatrzymano działanie i zamknięto”

Gdy chce dodać ponownie drukarkę, klikam dodaj drukarkę > wybór portu > i nic nie ma do wyboru (brak)

PS : gdy w pracy odpalam na tym samym laptopie inną drukarkę to od razu bez problemu drukuję

Proszę o pomoc

Start, wklep Usługi lub services.msc i sprawdź czy Bufor wydruku ma ustawiony typ uruchomienia na automatyczny.

Zainstaluj również oprogramowanie od producenta, które według niego zapewnia podstawowe funkcje drukowania.

Jeśli system 32 bity: http://ftp.hp.com/pub/softlib/software1 … n32-pl.exe

Jeśli system 64 bity: http://ftp.hp.com/pub/softlib/software1 … n64-pl.exe

Pozdrawiam!

Sterowniki zainstalowane, w usługach “bufor” jest ustawiony na automatyczny, ale zatrzymany. Gdy klikam rozpocznij, i gdy np. chcę dodać drukarkę to wyskakuje błąd “Spooler subsystem App - zatrzymano działanie i zamknięto”

Gdy mam podłączoną drukarkę do USB laptopa, uruchomie komputer to od razu tez wyskakuje ten błąd.

Po wyskoczeniu błędu, pomimo, że rozpoczałem bufor w usługach to znowu się zmienia na zatrzymano.

kruko12 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Hmm, więc dla pewności wykonaj pełny skan programem Malwarebytes Anti-Malware (pełny skan, wszystkie partycje), bo być może jakaś infekcja robi problemy z tą usługą. Powinna być ciągle uruchomiona i się nie zatrzymywać.

Skorzystaj z porad:

http://support.microsoft.com/kb/810894/pl