Problem z Drukarką (bufor nie uruchomiony,Spooler subsystem)


(Kruko12) #1

Mam problem z laptopem

System operacyjny : Windows Vista

Drukarka : HP laserJet 1020

Gdy próbuję coś wydrukować czasem wyskakuje błąd "brak zainstalowanych drukarek" chociaż mam zainstalowane inne. Ale najczęściej wyskakuje błąd :

Wyświetlanie właściwości servera nie może być możliwe. Usłuka lokalnego buforu wydruku nie jest uruchomiona. Ponownie uruchom bufor lub ponownie uruchom komputer.

Wyskakuje też gdy kliknę w panel sterowania > drukarki > ppm i właściwości

Ponowne uruchomienie komputera nic nie pomaga, a co do buforu to szczerze mówiąc nie wiem co to jest.

Wchodząc w panel sterowania > drukarki, gdy chcę usunąć drukarkę nic się nie dzieje (pyta czy usunac, klikam tak i nic)

Na ikonie drukarki piszę "usuwanie" ale nic się nie dzieję.

Co chwila gdy np. chcę wydrukować wyskakuje "Spooler subsystem App - zatrzymano działanie i zamknięto"

Gdy chce dodać ponownie drukarkę, klikam dodaj drukarkę > wybór portu > i nic nie ma do wyboru (brak)

PS : gdy w pracy odpalam na tym samym laptopie inną drukarkę to od razu bez problemu drukuję

Proszę o pomoc


(stream) #2

Start, wklep Usługi lub services.msc i sprawdź czy Bufor wydruku ma ustawiony typ uruchomienia na automatyczny.

Zainstaluj również oprogramowanie od producenta, które według niego zapewnia podstawowe funkcje drukowania.

Jeśli system 32 bity: http://ftp.hp.com/pub/softlib/software1 ... n32-pl.exe

Jeśli system 64 bity: http://ftp.hp.com/pub/softlib/software1 ... n64-pl.exe

Pozdrawiam!


(Kruko12) #3

Sterowniki zainstalowane, w usługach "bufor" jest ustawiony na automatyczny, ale zatrzymany. Gdy klikam rozpocznij, i gdy np. chcę dodać drukarkę to wyskakuje błąd "Spooler subsystem App - zatrzymano działanie i zamknięto"

Gdy mam podłączoną drukarkę do USB laptopa, uruchomie komputer to od razu tez wyskakuje ten błąd.

Po wyskoczeniu błędu, pomimo, że rozpoczałem bufor w usługach to znowu się zmienia na zatrzymano.


(Agatonster) #4

kruko12 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(stream) #5

Hmm, więc dla pewności wykonaj pełny skan programem Malwarebytes Anti-Malware (pełny skan, wszystkie partycje), bo być może jakaś infekcja robi problemy z tą usługą. Powinna być ciągle uruchomiona i się nie zatrzymywać.


(Drobok) #6

Skorzystaj z porad:

http://support.microsoft.com/kb/810894/pl