Problem z DVD :(


(walker123) #1

Jak wkładam pustą DVD do napędu, to z DVD-RAM robi mi sie CD.. Czemu tak jest? A jak klikne na stacje to mi piszę niepoprawna funkcja. :evil:

Może to być spowodowane złymi ustawieniami w biosie?


(ak6) #2

Raczej nie.

Jakich płyt używasz ??

Jakiej firmy napęd ??

Czy ostatnio odłączałeś fizycznie napęd ??

A może coś nowego instalowałeś ??


(walker123) #3

Nie wiem kurcze, napęd NEW... Także fizycznie wszystko gra, chyba...

Nie, a może cos nie grać?

System nowy :slight_smile: Nadal to samo...

Złączono Posta : 02.03.2007 (Pią) 21:01

Sorki, ba BANK jest to wina jakiegos Softu...

np. ustawie w DVD opcje "Wlacz nagrywanie dysków CD dla tej stacji"

To np. Alcochol mi nagra spokojnie płytke DVD..


(Benas 15) #4

WALKER ty coś zawsze pogrzebiesz :stuck_out_tongue:

Raczej coś w biosie lub w środku a dobrze wszystko podłączyłeś??

A od początku istnienia twojej nagrywarki DVD w kompie jest ten problem??

Grzebałeś w biosie ? :slight_smile:


(walker123) #5

Oj Benek benek... :mrgreen:

Nie...


(Korsaż) #6

miałem coś podobnego najlepiej (jak masz) usuń alcochol,daemon itp.żebyś niemiał wirtualnych napedów ale przed usunięciem włącz wszystkie napędy morze zadziała :slight_smile:


(FXJ) #7

A czy masz jeszcze nagrywarkę CD? Bo może wystarczy zmienić używaną nagrywarke.


(walker123) #8

Kurcze, ale ja mam to nawet po reisntalacji Windowsa >HELP<

Mam nagrywarke CD, oddzielnie, i jako drugi naped mam nagrywarke DVD...


(FXJ) #9

2fea6f6a71dce5fdm.png


(walker123) #10

FXJ Co?

Nero musze miec?


(ak6) #11

Nie. FXJ sugeruje ci tylko, że może wystarczy w opcjach programu, którego używasz przestawić napęd z cd na dvd. :slight_smile:


(FXJ) #12

A jaka to nagrywarka producent model? I jakiego programu używasz? Nero jest obecnie najlepsze ;]


(walker123) #13

Jakaś LG HL-DT-ST DVDRAM GSA-H12N. Szajse...

program Alcochol 120%..

nagrywam przez system, mam kilka plikow (po700MB) chce je nagrac na jedną DVD ale nie moge HELP..


(Heniu133) #14

A jak to masz podpięte? Na jednej taśmie? Co master a co slave?


(walker123) #15

Czyli to pierwsze? Pierwsze bylo stare DVD... Czyli nową nagrywarke podłączyłem pod stare DVD.

-a CD, CD jest bez zmian..

Czyli nie wiem gdzie. :frowning:


(Heniu133) #16

Zakładka configuration. Daj screena.

Spróbuj z innymi.


(walker123) #17

ScreenShot001.jpg

Nadal to samo... hm... a moze przez Alcochol albo przez Daemona?


(Heniu133) #18

Na screenie wszystko ok.

Czasami wirtuale chrzanią sprawę. Odinstaluj, a przedtem odmontuj napędy wirt.


(FXJ) #19

A wypróbuj nero7 (tylko odznacz podczas instalacji niepotrzebne aplikacje) :wink:

Jeszcze takiego przypadku nie widziałam :smiley:


(walker123) #20

A jakiś trial jest?

Ale po PL.