Mam taki problem z narzędziem diagnostycznym “dxdiag”.
Mianowicie:kiedy chcę przetestować moduł Direct3D komputer zawiesza mi sie!
Pomóżcie!Co może być przyczyną?
Pozdrawiam!
Mam taki problem z narzędziem diagnostycznym “dxdiag”.
Mianowicie:kiedy chcę przetestować moduł Direct3D komputer zawiesza mi sie!
Pomóżcie!Co może być przyczyną?
Pozdrawiam!
Jaki system i jakie błędy i który directX.
Czy normalnie komp się nie zawiesza.
Odinstaluj sterownik karty grafiki tak i zainstaluj ponownie.
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=9838
Zainstaluj nowszy lub nadpisz directX,restart kompa i sprawdz.
Windows Me,
błąd który pokazał się niedawno to Kernell32
directX 9.0c
Jestem w pewnym sensie laikiem i nie wiem co znaczy to “nadpisz”
Nadpisz czyli uruchom instalacje tej wersji programu directX czyli u Ciebie 9c.
Jak u Ciebie ze szkodnikami - sprawdzałeś.
Sprawdzałem i ostatnio tez wysyłałem mojego loga.
PowiedziaLogfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 17:07:27, on 2005-03-21
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)
Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\SNDSRVC.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\CCEVTMGR.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\CCSETMGR.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\PROGRAM FILES\NORTON INTERNET SECURITY\ISSVC.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\CCPROXY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WBEM\WINMGMT.EXE
C:\TNT2-64\VI_GRM.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\INTERNAT.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\CCAPP.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\CCPD-LC\SYMLCSVC.EXE
C:\PROGRAM FILES\CACHEMAN\CACHEMAN.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\PROGRAM FILES\GADU-GADU\GG.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\PROGRAM FILES\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\PROGRAM FILES\COMMON FILES\SYMANTEC SHARED\ADBLOCKING\NSMDTR.EXE
C:\WINDOWS\PULPIT\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
F1 - win.ini: load=C:\TNT2-64\vi_grm.exe
F1 - win.ini: run=hpfsched
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAM FILES\ADOBE\ACROBAT 5.0 CE\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.OCX
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM…\Run: [internat.exe] internat.exe
O4 - HKLM…\Run: [scanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM…\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM…\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM…\Run: [systemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM…\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM…\Run: [symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMON.EXE
O4 - HKLM…\Run: [ccApp] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe”
O4 - HKLM…\Run: [symantec Core LC] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe start
O4 - HKLM…\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM…\RunServices: [schedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM…\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM…\RunServices: [stillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKLM…\RunServices: [sndSrvc] C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SNDSRVC.EXE
O4 - HKLM…\RunServices: [ccEvtMgr] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe”
O4 - HKLM…\RunServices: [ccSetMgr] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe”
O4 - HKLM…\RunServices: [iSSVC] “C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe”
O4 - HKLM…\RunServices: [ccProxy] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
O4 - HKLM…\RunServices: [scriptBlocking] “C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Script Blocking\SBServ.exe” -reg
O4 - HKCU…\Run: [Gadu-Gadu] “C:\PROGRAM FILES\GADU-GADU\GG.EXE” /tray
O4 - HKCU…\Run: [Cacheman] C:\PROGRA~1\CACHEMAN\Cacheman.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … lcid=0x409
O16 - DPF: {C4925E65-7A1E-11D2-8BB4-00A0C9CC72C3} (Virtools WebPlayer Class) - http://player.virtools.com/downloads/pl … taller.exe
no mi że wszystko jest ok i że log jest czysty,a oto i on:
Log wygląda na czysty.
Jakiegio steru używasz do karty grafiki max do wersji 30,a ja proponuje do niej wersje 28.32.
Jak tam stery do płyty głównej wgrane.
Dzięki za pomoc,aż wstyd się przyznać ale te problemy wynikały przez moje gapiostwo dotyczące nie wgrania po formacie twardziela sterów do płyty głównej :oops:
Jeszcze raz dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!!