Ostatnia wpadka Seagate z seria Barracuda 7200.11 sprawila, ze na serwisach aukcyjnych jest wyprzedaz owych - kupujac nie mozemy byc pewni ani gwarancji, ani poprawnego dzialania dysku, firma krzak znika z rynku i co dalej z dyskiem, co z gwarancja?
Na szczescie Seagate udziela 5-letniej gwarancji na swoje produkty (Maxtor to tez Seagate)
no tak, ale jak ja uzyskac? w 10 minut 8)
A co jesli stracilismy dane przez wadliwy firmware? mozna je odzyskac… dzieki pomocy firmy Seagate, za darmo
w skrocie sprawa przedstawia sie nastepujaca - wchodzimy na strone http://www.seagate.com i sprawdzamy czy nasz dysk jest jeszcze na gwarancji, jesli jest to mozemy kontynuowac procedure RMA - wysylamy do Warszawy na koszt wlasny, dysk wraca kurierem juz na koszt firmy Seagate
podobnie rzecz ma sie w przypadku odzyskiwania danych - odzyskane dane wracaja na tym samym dysku, aczkolwiek Seagate zaleca skopiowanie danych i przeslanie dysku na RMA celem wymiany na nowy!
pelny tutorial jak zrobic znajduje sie na stronie http://forum.purepc.pl/Dyski-twarde-cdr … 97420.html
Autorem jest BuMeL, wiec kopiowac nie bede a sadze, ze i na tym forum porada sie przyda