Problem z dyskiem twardym - komunikat systemu Windows

W przeciągu ostatnich miesięcy dwukrotnie zaskoczył mnie komunikat podczas użytkowania laptopa: “System Windows wykrył problem z dyskiem twardym”. W związku z tym, skorzystałem z programu HDDscan i otrzymałem wyniki (które załączam poniżej). Dodam, że jest to laptop Lenovo M490s. Służy mi od ponad półtora roku. Zaliczył jeden porządny upadek podczas hibernacji.

 

Czy powinienem martwić się tą sytuacją i szykować się na zakup nowego dysku?

 

 

post-171770-0-06786900-1421509253_thumb.

Witam.

 

Dysk “pamięta” wspomniany przez Ciebie upadek jeżeli nie chcesz bawić się w remapowanie bądź zerowanie dysku na początek możesz włączyć skanowanie dysku z opcją odzyskiwania uszkodzonych sektorów (wiem rozwiązanie tymczasowe, ale mój już wysłużony laptop działa od 1,5 roku ) kondycja dysku nie pogarsza się komunikat od ms zniknął, nie zauważyłem też spadku wydajności dysku.