Problem z dyskiem?

Witam, dziwna sytuacja przydarzyła mi się dzisiaj, a mianowicie używałem laptopa (lenovo y580), nastepnie zostawiłem go uruchomionego na 2h i poszedłem przed TV, gdy wróciłem zastałem czarny ekran, a gdy uruchomiłem go ponownie windows nie chciał się załadować do końca, teraz to już nawet nie zaczyna się ładować tylko od razu przechodzi do tego komunikatu: 62bav0eek1y1.jpg

Czy to objawy zepsutego dysku czy też może to coś z systemem? Szukałem rozwiązań, ale przeważnie ludzie każą zdiagnozować problem programami, udało mi się uruchomić MHDD przez pendriva, także jeżeli komuś by były potrzebne jakieś dane z tego programu to niech pisze, bardzo zależy mi na pewnych danych z dysku, które chciałbym odzyskać, po tym moglbym już go formatować.

Chcę jeszcze zwrócić uwagę na to, że nic się nie działo z laptopem ostatnio, wszystko fajnie działało, aż tu nagle nie wiadomo skąd taki problem.

Odczytaj test SMART dysku i wklej zdjęcie na forum. Tutaj masz krótki poradnik http://infobit.pl/kategoria/porady/odczytywanie-statusu-smart-dysku

http://www.tinypic.pl/y3q7p7ra5yfk

http://www.tinypic.pl/5eaawtxx5bsf

Dysk ma niestabilne sektory. Proponuję zerowanie i remap właśnie w MHDD ale jak chcesz najpierw odzyskać dane najprościej wyciągnij dysk z laptopa i podłącz do stacjonarki prawdopodobnie nie będzie problemów ze zgraniem danych.

Laptop jest na gwarancji więc zawsze moge go dać do naprawy/wymiany, ale tak jak mówie chciałbym odzyskać część danych, a wyjmując dysk nie strace czasem gwarancji?

Nie ma plomb na obudowie klapki od dysku? Ogólnie nie powinno być ale różnie bywa. Jak nie ma plomb to wyciągaj dysk zgrywaj dane w innym wypadku trzeba będzie uruchomić jakiś live cd i spróbować wtedy zgrać dane.

Nie mam pojęcia czy są plomby. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale gdy uruchamiam komputer z płyty z windowsem wchodzi do instalacji windowsa, ale pozniej juz nic się dalej nie ładuje.

Od razu na gwarancję odsyłaj.

Deeejw

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.