Problem z dyskiem


(Wendigo1) #1

Kupilem dysk 250gb podzielilem na 3 partycje c,d,e i jak pracuje na c jest wszystko ok , lecz gdy zaczynam zapelniac partycje np d wszystko z c mi sie kasuje i robi sie restart kompa niewiecie co moze byc. Plyta glowna Asus a7v8-x, system plikow fat, system operacyjny xp sp1. Pozdrawiam


(McDracullo) #2

możesz to opisać dokładniej?

Jak odczyt ze SMART?

Dzieliłeś dysk ponownie?


(ak6) #3

Dlaczego ??


(Wendigo1) #4

Botowanie jest ok jak pracuje na c jest ok, lecz gdy zaczynam cos robic na d np. instalke jakas wrzuce automatycznie komp mam reset i niemoze odpalic systemu poniewarz c juz jest pusty.


(McDracullo) #5

Podziel dysk na nowo. Usuń wszystkie partycje i załóż je na nowo.