pod=1;
for(var i=0; i
{
if(x>=mX[i] && x<=mX[i]+32)
{
if(y>=mY[i] && y<=mY[i]+32)
{
pod=0;
break;
}
}
}
I takie małe uwagi - zacznij używać jednostek w css, natomiast to $("#g").text(“Left:”+x+" Top:"+y+""); przerzuć do function gameloop() bo otrzymujesz nie te współrzędne co trzeba.
Dzięki działa.
Jednostki w css, chodzi o px??
Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żebm mógł podskakujac poruszac sie??
Chodzi mi o to że jak wcisne “d” to obrazek sie przesuwa ale jak wcisne spacje to podskakuje ale już sie nie pezesuwa w prawo jak to poprawić??
Tak np. px.
Moja propozycja - utworzenie tablicy asocjacyjnej, która zawiera stan poszczególnych klawiszy (A, D, SPACJA). Do tego dwie funkcje - reakcja na wciśnięcie klawisza (którą już masz) oraz na jego puszczenie (dzięki temu posiadasz stan wciśniętych klawiszy - odpowiednia zmiana parametrów w tablicy). Przy takich zmianach wartościami x, y oraz jump sterujesz zawartością wcześniej opisanej tablicy a nie tak jak teraz porównując jaki klawisz jest wciśnięty (po jego kodzie). Jeżeli wszystko dobrze rozplanujesz to powinno działać - sprawdzone ;).