Problem z dzwiekiem realtek

Witam was drodzy uzytkownicy. Kilka dni temu mialem powaznego wirusa i po porzadnym skanie gdy zresetowalem komputer okazalo sie ze zaszlo pare zmian miedzy innymi najwazniejszy to brak dzwieku.

Podam info ktore beda mogly pomoc:

Win XP

Realtek HD

(Jezeli bedzie potrzebne jeszcze jakies info to mowcie)

Przeszukalem juz kilkanascie postow ludzi ktorzy mieli problem z dzwiekiem ale niestety podpowiedzi jakie pisali inni uzytkownicy nie pomogly. Dodam jeszcze iz jestem kompletnie zielony w tych sprawach i nie mam bladego pojecia o co w tym wszystkim chodzi. Sciagalem i przeinstalowywalem juz kilka tych sterownikow ale niestety jak nie bylo dzwieku tak go nadal nie ma.

Aha jeszcze taka mala uwaga od momentu tego skana gdy zaladuje sie strona startowa zmula mi kompa na okolo 7 minut prawdopodobnie jest to spowodowane tym skanem czy tam wirem bo predzej wszystko dzialalo poprawnie.

Bede bardzo wdzieczny wszystkim ktorzy beda starac sie pomoc mi w rozwiazaniu tego problemu.

Pozdrawiam.

Może razem z wirusem skasowałeś drivery

Dodane 15.05.2010 (So) 17:04

inaczej serowniki :smiley:

No ale po tym skanie to od nowa sciagalem te sterowniki i je instalowalem i to robilem kilak razy ale bez efektu

@down

rozumiem ze chcesz mi pomoc no ale bez przesady piszesz z lekka glupoty pozatym dzisiaj rozkrecalem kompa i go odkurzylem i sprawdzilem ale zadnej usterki nie zauwazylem z plyta glowna/dzwiekowa czy co tam jescze w nim jest

a jak ci się płyta zjarała to morze głośniki też

Dodane 15.05.2010 (So) 17:34

ok sry

Piszesz że miałeś poważnego wirusa ale na moje oko on tam może być dalej np. antywirus zakomunikował że masz wirusa rotkita albo coś innego i go usunoł a po restarcie sie dzieją rużne rzeczy np. znika ikonka antywirusa w trayu taki przykład co może zrobić rotkit bagle najlepiej jakbyś założył nowy temat w dziale bezpieczeństwo i podał logi o kture cię poproszą.