Problem z dźwiękiem

Witam.Mam problem z dźwiękiem. Komputer(świeżo po formacie) zachowuje się tak jakby nie widział moich głośników. Przy instalacji sterowników( konkretnie Bus Driver) wyskakuje komunikat : Devices doesn’t exist or maybe removed by manually.Please plug-in device on reboot and try install again.’ Moje sterowniki do zainstalowania to : C-Media CMI9880 Audio Driver and Application. Co robić?Prosze o łatwe do zrozumienia porady bo nie znam się za dobrze na komputerach.

Gdzieś na forum przeczytałem aby użyć programu Everest aby osoba pomagajaca wiedziala w czym konkretnie ma pomoc;) Tak więc:

Multimedia:

Karta dźwiękowa C-Media CMI9880 @ Intel 82801FB ICH6 - High Definition Audio Controller [b-1]

Mam takie coś.

Jeżeli chodzi o płytę główną to :

Płyta główna:

Typ procesora Intel Pentium 4 506, 2676 MHz (20 x 134)

Nazwa płyty głównej Asus P5GDC Pro (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)

Mikroukład płyty głównej Intel Grantsdale i915P

Pamięć fizyczna [TRIAL VERSION]

DIMM1: Kingston 512 MB DDR2-533 DDR2 SDRAM (5-4-4-12 @ 266 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)

Typ BIOS’u AMI (10/13/05)

Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM1)

Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1)

Jakieś pomysły?

Tu masz najnowsze sterowniki tyle,że do systemów:Windows 2000/XP/2003,bo nie napisałeś jaki masz system.

Sterowniki są w trzech częściach,ściągnij wszystkie części i wypakuj.

Część 1

Część 2

Część 3

Niestety nadal to samo…Nadal podczas instalacji wyskakuje ten komunikat

Jaki masz system?Próbowałeś poprawki KB888111?

http://www.mrkenny.de/extern/planet3dno … 1xpsp2.exe do XP z SP2

Mam XP juz probuje

A XP masz z jakimś Service Pack?

Masz w menedżerze urządzeń jakieś żółte wykrzykniki?

Mam SP2.

A wykrzyknik jest przy PCI Device

Spróbuj zainstalować sterowniki ręcznie,kliknij dwa razy na to urządzenie i wskaż folder driver z folderu z rozpakowanymi sterownikami.