Problem z E-BOKiem PLUSa... Proszę o odpowiedź

Mam problem z naliczaniem płatności w bieżącym okresie rozliczeniowym. Ze swojego

numeru telefonu wykonuję połączenia tylko na numer, który mam

aktywowany jako darmowy, sporadycznie wysyłam SMSy. Po

zalogowanie się do E-BOKu wyświetla mi, że nie mam niewykorzystanyczh

pakietów oraz, że nadpłatności wynoszą ok 145 złotych. Jest to niemożliwe,

gdyż jak wcześniej powiedziałem wykonuję połączenia tyklo pod darmowy numer, sprawdzałem, nie ma możliwości, żeby coś się przez przypadek “wcisnęło”.

Jaka jest możliwość, i jakie jest najbardziej prawdopodobne rozwiązanie? Czy

przyjdzie do mnie rachunek właśnie na taką kwotę, jaką wskazuje E-BOK, czy

przyjdzie faktura na prawidłową kwotę?

Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Bardzo proszę o udzielanie konkretnych odpowiedzi, a nie “Zadzwoń do BOKu”, bo dzwoniłem, ale nic mi to nie wyjaśniło.

Ciekawe stwierdzenie. BOK Ci nie wyjaśnił i sądzisz, że my Ci tu wyjaśnimy o co chodzi? Co Ci w BOK-u powiedzieli?