Problem z E-BOKiem PLUSa, proszę o odpowiedź

Mam problem z naliczaniem płatności w bieżącym okresie rozliczeniowym. Ze swojego

numeru telefonu wykonuję połączenia tylko na numer, który mam

aktywowany jako darmowy, sporadycznie wysyłam SMSy. Po

zalogowanie się do E-BOKu wyświetla mi, że nie mam niewykorzystanyczh

pakietów oraz, że nadpłatności wynoszą ok 145 złotych. Jest to niemożliwe,

gdyż jak wcześniej powiedziałem wykonuję połączenia tyklo pod darmowy numer, sprawdzałem, nie ma możliwości, żeby coś się przez przypadek “wcisnęło”.

Jaka jest możliwość, i jakie jest najbardziej prawdopodobne rozwiązanie? Czy

przyjdzie do mnie rachunek właśnie na taką kwotę, jaką wskazuje E-BOK, czy

przyjdzie faktura na prawidłową kwotę?

Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Bardzo proszę o udzielanie konkretnych odpowiedzi, a nie “Zadzwoń do BOKu”, bo dzwoniłem, ale nic mi to nie wyjaśniło.

Powinieneś jak najszybciej skonsultować się z konsultantem i wyjaśnić kwestię płatności. Ja mogę ci tylko powiedzieć, że płacę dokładnie tyle, ile jest w e-booku. Tyle że do mnie nie przychodzi faktura, a jedynie pobierają mi z konta. To jednak nie ma znaczenia. Zadzwoń koniecznie.

I jeszcze jedno - sprawdź na e-booku biling, będziesz wiedział, na jakie numery masz połączenia.

Gdzie jest ten billing? Nie widze… aha, jeszcze sprawa jest taka, że ja tego rachunku jeszcze nie dostałem, faktura nie została wystawiona…

Tak czy inaczej skontaktuj się z konsultantem. Pozdrawiam.

rachunek pewnie dostaniesz na tę kwotę jak złożysz reklamacje i je uznają to odliczą ci tę kwotę w kolejnych rachunkach