Mam problem z uruchomieniem epic games lunchera. Po zainstalowaniu i uruchomieniu wyskakuje okno “PROSZĘ CZEKAĆ. TRWA ROZPOCZYNANIE AKTUALIZACJI.” A na dole pojawia się trójkąt po najechaniu pisze Przepraszamy. Wygląda na to, że wystąpiły problemy z połączeniem. Będziemy dalej próbować. I nic się nie dzieje dalej.
Może ktoś miał taki problem?
Witaj @bayili na Forum DobreProgramy
Zanim ktokolwiek dołączy i spróbuje pomóc Ci w problemie, napisz troszkę więcej informacji:
- Jaki masz system Windows? np. Win 10 x64 wersja 1909
- Komputer czy laptop? Model?
- Jaki masz zainstalowany antywirus i/lub firewall?
- Jak łączysz się z internetem? Po kablu, WiFi, router/modem LTE?
- Z jakiej firmy usługa?
- Sterowniki do karty sieciowej są aktualne?
- Zauważyłeś błędy z połączeniem w innych sytuacjach/programach?
Pozdrawiam serdecznie
Ja również mam ten problem
Mam Windowsa 7 x64 wersja 7601
Komputer
Jeśli chodzi o antywirusa to AVG
Przez kabel
Usługa nie jestem pewny Ale chyba Orange
Tak
Nie
Mam ten sam problem i nie jestem w stanie go naprawić. Ratunku!