Problem z filmem i kodekami?


(Tygrysek Grzegorz) #1

Witam!

Wielokrotnie otrzymalem dobra porade na tym forum wiec pytam i dzis:)Mam problem z filmem kiedy chce go odtworzyc pokazuje mi odtwarzacz brak kodeka.AllPlayer v 3.0 wskazuje na x264(FourCC).Sciagnałem jakis kodek o tej nazwie ale windows nie wie czym go odtworzyc.klikalem w niego kilka razy ale nie wiem czy sie doadal.Udalo mi sie film odtworzyc na WindowsMedia ale na zadnym innym nie.Probowalem przekonwertowac film do innego avi lub formatu dzwiek sie konwertuje ale obraz juz nie.Jezeli ktos mial taki problem prosze o wpisy.Dodam ze mam zainstalowane kodeki ACEMCP603PRO w instalacji wybrana opcja pro


(Atuzar) #2

Nie znam tych kodeków. Ja używam ffdshow http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=36&id=301 i póki co odtwarza mi wszystko więc możesz spróbować.


(Tygrysek Grzegorz) #3

Dzieki mkwawa zainstalowalem i pali :slight_smile: a AllPlayerze i na kompie.Mam dodatkowe pytanie wiem ze jakos mozna zaktualizowac rownierz kodeki w odtwarzaczu DVD robil to ktos kiedys lub wie moze jak to zrobic?


(Atuzar) #4

Chodzi Tobie pewnie o odtwarzacz stacjonarny. Nigdy tego nie robiłem ale przypuszczam, że na stronie producenta powinny być jakieś aktualizacje (firmware) wraz z opisem jak to zrobić. Ewentualnie wpisz w google model twojego DVD i firmware lub aktualizacja i może coś znajdziesz.


(Monczkin) #5

Proszę nazwać temat konkretnie i poprawić błędy. Na forum piszemy po polsku. Proponuje lekturę regulaminu. następne takie tematy będą usuwane.