Problem z formatem!

Witam!!

Zrobiłem niedawno modernizacje kompa…

Kupiłem m.in.dysk twardy i płyte glówna. Niestety mam duży problem… Nie mogę sformatowac dysku i wgrać na nowo windowsa… Już mi bootuje z płyty i pokazuje sie niebieski ekran gdzie na dole pisze że ładuja sie pliki i wtedy nagle pojawia się caly ekran na niebiesko z informacją o jakimś błędzie,

Nie wiem o co chodzi, ale mysle ze jest cos z BIOSEM.

Nie wiecie może co to jest i jak temu zaradzic…

proszę o pomoc…

pozdrawiam…

piszcie na forum,gg lub pv

Piszemy na forum to po pierwsze. Spisz dokładny kod błędu, który się pokazuje, bo tak nie sposób czegoś sensownego wymyślić :slight_smile:

Nie zaszkodzi też podać konfigurację kompa, przedewszytkim jaki masz ten dysk?

a jak spisac ten kod?? ja jestem z tego zielony…

on pojawia sie na 2 sek. i resetuje sie komp

Złączono Posta : 13.01.2007 (Sob) 13:02

jest to sesgate 160GB SATA

chce formata bo przy skladaniu kompa gosciu nagral mi windowsa na 30GB a reszta jest wolna wiec chcialbym na nia zainstalowac windowsa zeby tam gry instalowac…bo tak to instaluje pare gier i nie mam juz miejsca na dysku…

pomocy…

na wszelki wypadek weż inną płytę inst /np od kumpla/

sprawdż dysk na innym kompie

itp

A czy wykonałeś auto wykrywanie dysku z poziomu biosu po jego podłączeniu??

niektóre biosy uruchamiają dysk na nieprawidłowych parametrach jego pojemności jeśli sam tego nie przeprowadzisz

Co do resetu > Zdejmij reset na rzecz BSOD w Panelu sterowania > System > Zaawansowane > Uruchamianie i odzyskiwanie > odptaszyć Automatycznie uruchom ponownie. Jak system wyświetli BSODa, spiszesz z niego dane (kod błędu z nazwą pliku pod spodem) i wrzucisz je tutaj. :slight_smile:

Nie musisz robić formata. Możesz po prostu przesunąć partycje programem np Partition Magic.

A podczas instalacji wgrywasz stery do dysku SATA ?? Podczas instalacji w pewnym momencie na dole strony pojawi ci się komunikat żebyś wcisnął F6 aby zainstalować stery do dysku twardego.