Problem z Geforce 6600 256mb 128bit

Witam, posiadam komputer z kartą graficzną Geforce 6600 256mb 128bit - przy włączaniu komputera nie reaguje monitor cały czas myga niebieska lampka, posiadam moniotr “SAMSUNG SyncMaster 940n”. Gdy przekładałem swoją karte graficzną do nowego komputera normalnie monitor działał i wszystko chodziło, lecz gdy przekładam “Geforce 6600 256mb 128bit” nie chce się włączyć monitor. Czy może być to spowodowane tym że ta karta graficzna nie obsługuje monitorów “SAMSUNG SyncMaster 940n” Komputer dostałem od znajomego, u niego wszystko działa i też ma monitor firmy “SAMSUNG”.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

czyli ten gigi odpala na innym komputerze a na twoim nie ??

Tak

Dodane 02.09.2010 (Cz) 20:13

Czym może być to spowodowane ??

Ta Twoja płyta główna nie posiada przypadkiem karty zintegrowanej i tak profilaktycznie się jeszcze zapytam to dodatkowe zasilanie wpiąłeś w tą kartę?

Zaraz dam zdj, które zrobiłem. Można tak powiedzieć że w PC jestem zielony!

Sprawdź czy nie masz na płycie głównej napuchniętych kondensatorów.

Zdjęcia nie musisz robić , podaj tylko markę i model płyty głównej.

Na zdjęciach które wam dałem niżej, zrobiłem takie zdj. z 2 kabelkami i podłączeniami, jak dostałem PC były one wczepione do Dysku i karty graficznej.

http://pokazywarka.pl/ntwm7w/

Masz tą zintegrowaną kartę graficzną czy nie ?!

Podpiąłeś ten MOLEX (zasilanie)do tej karty graficznej GF 6600 ?

NIe karta graficzna nie jest zintegrowana.

Tak podpiołem.

Podaj markę i model płyty głównej bo widzę że Ty mnie nie rozumiesz.

Kręci się w ogóle wentylatorek od tej karty jak włączasz kompa?

Gdzie to sprawdzić??

Nie znam się pisałem że jestem zielony w tym.

Ale twoja zieleń nie usprawiedliwia Cię od nie odpowiadania na podstawowe pytania!

Pytam się po raz drugi czy jak włączasz kompa tego twojego , to czy wentylator na karcie się kręci?!