Problem z geforce 8800gt, temp ponad 90*C

Moja karta graf. galaxy geforce 8800 gt cooler master heat pipe po 30 min. grania stalkera, po wyjsciu z gry pokazuje

w Hmonitorze temp. 98*C a otoczenia ponad 70*C. Pozostale temp. sa duzo nizsze: 45*C do niecalych 60*C. Prosze o

dorade czy to w porzadku a jezeli nie to co robic. Plyta asus P5E, procesor intel E8400, zasilacz chieftec chyba 450 albo 480.

Poradzcie bo jestem troche zielony.

Teoretycznie karty graficzne mogą mieć do 115 C, ale twoja karta raczej nie powinna mieć tyle, bo masz wiatrak i ogólnie chłodzenia cooler mastera. Poczekaj aż coś właściciele tej karty napiszą.

Może czujnik przekłamuje?

Druga sprawa, mam tą karte i ogólnie nie przekracza 65 stopni, więc na bank coś jest nie tak.

A przeczyszczałeś chłodzenie karty? Może za dużo kurzu tam masz. Cokolwiek, otwierałeś obudowe i sprawdzałeś czy wentyl na grafie się wogóle kręci?

Otwórz obudowę przeczyść wiatraki, zostaw otworzoną bude może się kisi w środku.

To nowy komp. mam go drugi miesiac. Nie otwieralem i nie sprawdzalem tylko zanioslem z reklamacja do sklepu gdzie go zamawialem. Stwierdzono ze moze byc taka temp. ale moga mi zalozyc dodatkowe chlodzenie obudowy.

Cos mi sie tu nie podoba. Bardzo prosze o opinie posiadaczy kart takich jak moja.

Właśnie dostałeś jedną, troszkę wyżej :slight_smile:

Tak jak mówie, otwórz obudowe , sprawdź wtedy temperatury. Wogóle sprawdź czy wentyl się kręci. Tak jak Destroy pisze, może masz słabą cyrkulacje powietrza wewnątrz budy i wszystko się kisi. Zauważ że ten galaxy nie ma wylotów powietrza tylko wyrzuca ciepło pod siebie, a więc jedynym sposobem na pozbycie się nagrzanego powietrza (a jest ono nagrzane i to bardzo, szczególnie przy graniu w bardziej wymagające gry oraz przy wysokiej temp w pokoju) jest dobra wentylacja i przewiew powietrza.

Taka temperatura to może być na karcie z pasywnym chłodzeniem a nie na akurat TYM GF z takim chłodzeniem…

dzia-dzia ,