Problem z geforce 8800gt, temp ponad 90*C

(Adkusz) #1

Moja karta graf. galaxy geforce 8800 gt cooler master heat pipe po 30 min. grania stalkera, po wyjsciu z gry pokazuje

w Hmonitorze temp. 98*C a otoczenia ponad 70*C. Pozostale temp. sa duzo nizsze: 45*C do niecalych 60*C. Prosze o

dorade czy to w porzadku a jezeli nie to co robic. Plyta asus P5E, procesor intel E8400, zasilacz chieftec chyba 450 albo 480.

Poradzcie bo jestem troche zielony.

(Jonek29) #2

Teoretycznie karty graficzne mogą mieć do 115 C, ale twoja karta raczej nie powinna mieć tyle, bo masz wiatrak i ogólnie chłodzenia cooler mastera. Poczekaj aż coś właściciele tej karty napiszą.

(Nethalythic) #3

Może czujnik przekłamuje?

Druga sprawa, mam tą karte i ogólnie nie przekracza 65 stopni, więc na bank coś jest nie tak.

A przeczyszczałeś chłodzenie karty? Może za dużo kurzu tam masz. Cokolwiek, otwierałeś obudowe i sprawdzałeś czy wentyl na grafie się wogóle kręci?

(Mateusz 931) #4

Otwórz obudowę przeczyść wiatraki, zostaw otworzoną bude może się kisi w środku.

(Adkusz) #5

To nowy komp. mam go drugi miesiac. Nie otwieralem i nie sprawdzalem tylko zanioslem z reklamacja do sklepu gdzie go zamawialem. Stwierdzono ze moze byc taka temp. ale moga mi zalozyc dodatkowe chlodzenie obudowy.

Cos mi sie tu nie podoba. Bardzo prosze o opinie posiadaczy kart takich jak moja.

(Nethalythic) #6

Właśnie dostałeś jedną, troszkę wyżej :slight_smile:

Tak jak mówie, otwórz obudowe , sprawdź wtedy temperatury. Wogóle sprawdź czy wentyl się kręci. Tak jak Destroy pisze, może masz słabą cyrkulacje powietrza wewnątrz budy i wszystko się kisi. Zauważ że ten galaxy nie ma wylotów powietrza tylko wyrzuca ciepło pod siebie, a więc jedynym sposobem na pozbycie się nagrzanego powietrza (a jest ono nagrzane i to bardzo, szczególnie przy graniu w bardziej wymagające gry oraz przy wysokiej temp w pokoju) jest dobra wentylacja i przewiew powietrza.