Problem z GG :/ help me!


(Kafic) #1

Od wczoraj mam problem... Nikt nie widzi tego co pisze:( ja widze wiadomosci innych a moje wiadomosci nie widoczne.Co to moze byc ?? moze ktos sie z tym spotkal ?? co z moim numerem gg??:confused: kurde straszna lipa.Jak mo┼╝ecie to porad┼║cie co┼Ť !!


(Kamil198) #2

jak─ů masz wersj─Ö gg


(Kafic) #3

stara ta najbardziej stabilna 6.0 bodajze :?


(Pawcio151) #4

Dosta┼ée┼Ť bana od Gadu-Gadu.

Ban dostaje sie za wysyłanie pustych wiadomosci (spacja), duzo obrazków, albo za wysyłanie linków.

Niedługo powinni Ci odblokowac numer. Zazwyczaj ban trwa 24h


(Kafic) #5

to jest cos takiego jak ban ?? a to numer :confused: ... niezle.. niezle:/ dzieki Ci !!


(aju) #6

Je┼Ťli m├│wimy o wersji 6 to najbardziej stabilna jest 6.1

Obecnie najlepsza pod zwględem funkcji, bezpieczeństwa jest 7.5, ale bierze troszkę więcej ramu (15MB) .

Mo┼╝liwe i┼╝ ban mo┼╝liwe i┼╝ co┼Ť innego.

GG całkowicie przepuszczone w firewallu?

Dokonaj reinstalacji tak jak napisałem tutaj.

Je┼Ťli dalej nie dzia┼éa utw├│rz nowe konto gg i sprawd┼║ czy tam wszystko dzia┼éa poprawnie.


(Monczkin) #7

kafik proszę zmienić tytuł na konretny i poprawić błędy - na forum używamy polskiej pisowni. Inaczej temat zostanie usunięty.


(Kafic) #8

Przepraszam!! ale mozna usun─ů─ç temat bo si─Ö wszystko wyja┼Ťni┼éo :smiley: ┼╝eby wam nie za┼Ťmieca┼é forum.. poprosz─Ö o usuni─Öcie..Mia┼éem chyba bana bo ju┼╝ wszystko dzia┼éa :smiley: Monczkin sorki i dzieki:)