Problem z GG

Witam,

Od wczoraj mam problem z GG i już nie wiem co zrobić by działało :frowning: Nie znam sie specjalnie na komputerach wiec sama nic z tym nie zrobie, bo jestem historykiem nie informatykiem :slight_smile:

Ale do rzeczy - od wczoraj nie mogę uruchomić GG. Tzn uruchamia się w sensie otwierania, ale cały czas jest niedostępne. Myślałam że to jakiś problem z programem więc odinstalowałam i zainstalowałam ponownie ale dalej nie działa :frowning: Próbowałam założyć inny numer (bo myślałam, ze z tym konkretnym może coś jest nie halo), ale nie mogę założyc nowego, bo otrzymuję informację, iz nie może połączyć sie z serwerem rejestracji. Zakładam zatem, ze albo to jakaś wieksza waria u mnie, albo coś nie tak z serwerem GG. Prosze powiedzcie co zrobić, by wreszcie zadziałało :slight_smile:

Wczoraj wieczorem tez mi nie działało gg bo coś serwerem mieli. Ale już mi gg działa :slight_smile:

zapewne majstruja coś przy serwerach w związku z GG 7 :slight_smile: albo też przypadkowo GG zostało zablokowane w firewallu

angelles :arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … %F1+serwer

ok, czytałam to na forum, ale mi to niewiele mówi :frowning:

kliknęłam w link http://monitor.wiadomosc.info/

przy jednym ze “słenk” mam czerwony napis OFF LINE

ale co ja mam z tym zrobić jak sie nie znam :frowning: :frowning: :frowning:

mogę jakąś podpowiedź prosić??

w sumie to ja się tym nigdy nie bawiłem :smiley:

wczoraj gadulec faktycznie leżał (często mu się to zdarza), ale dzisiaj jest wporządku :slight_smile:

odpowiedz jeszcze na to:

:expressionless: Spamer =D>

:x

Post Kosz.

Piąty z radą zrobienia formata. :twisted:

już chyba 3 razy instalowałam GG i nic

sprawdzam firewalla ale to raczej też nie w tym problem.

jeden z monitorów serwerów gg jest off line. może w tym problem? ale ja się nie znam a potrzebuje gg

>> Post 2 <<<