Problem z głosem w Skype!

Zainstalowałem sobie ten program i zakupiłem suchawki z mikrofonem.Są nowiutkie i sprawdzane np. przez rejestracje głosu i wszystko jest ok.Jest problem kiedy dzwonie do drugiej osoby ja słysze ją dobrze zas ona słyszy ledwo mój głos który się zacina cały czas, prawie nic nie rozumie co mówie.Jaka to jest przyczyna ,jak to naprawić,co zrobić??. Mam XP,128,750 Mhz,

Zacinać się może, ponieważ Skype wymaga aby łącze było w miarę szybkie. Lepiej również nie korzystać np z p2p podczasz rozmów, ponieważ to też sprawia, że głos nie dochodzi płynnie.

A co do tego że Cie słabo słyszy to może po drugiej stronie jest coś nie tak z ustawieniami regulacji dźwięku ?? :roll:

Witam,

nie wiem. jakie masz łącze, ale u mnie na NEO 128 śmiga aż miło. Naturalnie dobrze jest wyłączyć inne aplikacje korzystające z łącza, bo to 128/64 kbps to niezbyt dużo. A zapotrzebowanie Skype’a to około 4,5 kB upload/download. Ale rzeczywiście zdarza się tak, że gadam z kimś z Polski i jakość jest średnia, czasem coś przerywa, a kilka dni temu rozmawiałem z gościem z Meksyku i jakośc była doskonała w obie strony. Co prawda on miał łącze 1 Mbitowe, więc to ja stanowiłem ewentualne słabe ogniwo, jednak twierdził, że jest doskonale. Ale w ten prosty sposób wyeliminowałem swoje łącze jako sprawcę spadku jakości. Spróbuj więc pogadać z kimś innym i zobacz, czy sytuacja będzie się powtarzać. W necie można znaleźć fora o Skype i tam są ludzie chętni do testów połączeń. Poza tym rozmowy w godzinach, gdy net “pustoszeje” też mogą przynieść rezultaty.

Zerknij tu.

Witam. Ja Skypa używam już prawie od roku i też na początku miałem problemy, podobnie jak i mój kolega. Zauważyliśmy, że zacinający się głos, albo powracająca moja rozmowa, tak jak echo - słyszałem sam siebie, to była kwestia prawidłowych ustawień - regulacji w mikserze systemowym. To trzeba dobrać doświadczalnie. Nie mogą być za wysokie ustawienia głośności odtwarzania i mikrofonu. Ale przyczyną może też być kiepska jakość połączenia. Pozdrawiam.

Łącze mam 128 sieć lan ,ustawiłem wszystko tak jak powinienem w mikrofonie, sprawdzałem na Skype (Echo123) i wszystko działa poprawnie.Ta druga osoba też musi mieć dobrze ustawiona wszystko gdyż z innymi osobami gdy rozmawia słyszy ich dobrze,ale jak ja już gadam zacina się:( Prosze o rady i pomoc:(

Witam,

Nie będę zakładał nowego tematu i podepnę się tutaj. Mam kilka pytań odnośnie Skype-a i programu Eyeball Chat. Otóż jak wcześniej pisałem, Skype na mojej Neo 128 działa dobrze, jego “pobory” to około 4,5 kB/s, co stwierdzam przy pomocy NetMetera, którego monitor pokazuje jednolitą “ścianę” download/upload praktycznie bez przerwy. Jest to zrozumiałe, transmisja musi iść non-stop i nie mam co do tego żadnych zarzutów. Myślałem, że z programem Eyeball Chat będzie podobnie, czyli “ściana” danych, ale na wysokości maksymalnego upload/download, czyli 8/16kB. I tu jest problem. Program działa, widzę mojego rozmówcę, jednak wszystko się tnie, tak u mnie, jak i po przeciwnej stronie. Również co do tego cięcia nie mam zarzutu, bo to moje 16/8kB to troche mało na płynną transmisję, ale dlaczego NetMeter nie pokazuje tej “ściany”, tylko o wiele mniejsze wartości (np. 2 - 3kB) w postaci mniejszych lub większych skoków, tak jakby cała przepustowość łącza nie była wykorzystywana. Przecież nie jest możliwe, aby Skype zajmował więcej łącza niż program przesyłający jednocześnie obraz i dźwięk. Poza tym jakość dźwieku w Eyeball jest o wiele gorsza niż w Skype, więc spróbowałem na raz uruchomić oba programy (wyciszając uprzednio dźwięk w Eyeball) i o dziwo Skype dał sobie z tym radę bez problemu: obraz z kamerki nie ciął się bardziej niż zwylke, a jakość dźwieku o niebo lepsza i NetMeter pokazywał te 2-3kB od Eyeball + 4,5 od Skype, czyli praktycznie całe łącze. Po pierwsze zastanawia mnie ten stan rzeczy, po drugie prosiłbym o polecenie mi jakichś innych, niż Eyeball Chat darmowych programów do wideokonferencji (wyłączając Netmeeting-a).

Czekam na sugestie 8)