Problem z głośnikami Creative 5.1, popsuty pilot


(Mb9107) #1

Witam wszystkich.

Od niedawna mam taki problem. Mam głośniki Creative 5.1 Inspire P580...głośniki mają już swoje lata, ale grają świetnie i nie zamierzam się ich pozbywać.

Lecz od jakiegoś czasu zaczęły się pojawiać problemy z tym pilotem przewodowym do sterowania głośnością i basami, a mianowicie tak jakby coś w nim nie łączyło...lampka przygaśnie i tak jakby dźwięk się ścisza...wystarczy stuknąć w ten pilot żeby wróciło do normy, albo czasem jest tak, że samoczynnie wszystko wraca do normy...jest to trochę denerwujące bo ciężko jest kontrolować głośność...ustawiam jedną a po chwili się samo głośniej robi.

Co można zrobić żeby ten problem zniwelować? Kupić nowy pilot czy lepiej zainwestować w takie coś? : http://www.allegro.pl/item845020622_wyp ... pilot.html

Od niedawna mam laptopa więc i tak rozważałem zakup karty żeby mi działały wszystkie głośniki, bo teraz tylko 2.1 mi działa bo mam zwykłą kartę w lapku.

Czy ta karta by rozwiązała problem? I czy można będzie do niej podłączyć moje głośniki?

Z góry dzięki za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam!


(FXJ) #2

Zakup zewnętrznej karty dźwiękowej nic nie zmieni, jeśli masz problem z pilotem to dalej będzie on występował. a jeśli zacznie szwankować to może np. wyłączać lub przyciszać głośniki.

http://www.serwis.powersales.pl/?strona=gwarancja

Skontaktuj się z serwisem i dowiedz się o cenę wymiany/naprawy przynajmniej oni udzielą Ci gwarancji.


(Mb9107) #3

Aha...ja myślałem, że głośniki będę podłączał do tej karty i wtedy już nie będą potrzebne piloty przewodowe bo ta karta ma pilot bezprzewodowy...

-- Dodane 20.12.2009 (N) 23:19 --

W warunkach gwarancji piszą, że trzeba mieć cały komplet, taki jak przy zakupie...dokumenty, opakowanie itp...ja nie posiadam już takich rzeczy jak pudełka czy instrukcje więc taki serwis chyba nie wchodzi w grę...


(FXJ) #4

Nie, ma bez przewodowego pilota.

Napisz do niech że masz po gwarancji i za ile są skłonni to naprawić/wymienić. A opakowanie jest po to potrzebne żeby się nie uszkodziło w transporcie, i chodzi tu o dobro kurierów którzy przewożą towar. I poza faktórą zakupu nic nie jest potrzebne.


(Monczkin) #5

Stackhouse102 , nazwij temat konkretnie, zgodnie z zasadami zakładania tematów na forum. Przeczytaj proszę regulamin forum.


(Mb9107) #6

Napisałem do serwisu, zobaczymy co mi odpiszą...jak coś będę wiedział to napiszę tutaj.

Dzięki za pomoc, pozdrawiam!