HubcioQ
(Hubcioq)
29 Wrzesień 2009 13:31
#1
Witam!
Mam problem z otwarciem jakichkolwiek aplikacji Java. Chodzi mi konkretnie o FIFA 10.
Podczas otwierania aplikacji wyskakuje okienko: “Błąd Java. Bark dostępnej pamięci.”
Nie wiem co może powodować ten problem i jak temu zaradzić.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Cedar
(Cedar)
29 Wrzesień 2009 13:39
#2
No na “chłopski rozum” przyczyną blędu jest zapełniona pamięć telefonu - skasuj co tylko możesz (dzwonki tapety, itp) lub przegraj na kartę pamięci. Przyczyną może być też za duża wielkośc aplikacji, którą chcesz uruchomić - niektóre Samsungi mają takie ograniczenie (nie wiem jak inne marki)
HubcioQ
(Hubcioq)
29 Wrzesień 2009 13:59
#3
Aha, zapomniałem dodać, że telefon jest świeżo kupiony Nie mam tam praktycznie nic, oprócz FIFY 10, która się nie uruchamia.
Oczyściłem pamięć telefonu jak tylko mogłem, ale to nic nie daje. Fifa ma 840KB.
Jest jeszcze Google Maps, który był tu fabrycznie i uruchamia się poprawnie.
Ten Samsung ma 115MB pamięci wewnętrznej.
Cedar
(Cedar)
29 Wrzesień 2009 14:31
#4
Czy jak wgrywałeś te gry? Kabelkiem z komputera czy pobrałeś telefonem z sieci?
HubcioQ
(Hubcioq)
29 Wrzesień 2009 14:36
#5
Kabelkiem z komputera :lol:
Cedar
(Cedar)
29 Wrzesień 2009 14:39
#6
No i to może być przyczyna. Wiem, że niektóre Samsungi “nie trawią” takiego wgrywania oprogramowania - tylko pobieranie z sieci.
Cedar
(Cedar)
29 Wrzesień 2009 16:52
#8
Możesz sobie taki plik pobrać z internetu za pomocą tej stronki: http://www.gsm.elektroda.net/upload/
Pamiętaj tylko, że takie pobieranie kosztuje.
HubcioQ
(Hubcioq)
29 Wrzesień 2009 19:54
#9
To fajno, ale czy ktoś mógłby mi przesłać taką grę przez Bluetooth? Próbowałem wykonać taką operację i nic. Może coś nie tak z tym plikiem?
asterisk
(Asterisk)
29 Wrzesień 2009 20:00
#10
Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na
konkretny. Inaczej temat poleci do śmietnika.