Problem z grą Prototype 2 PC

Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem, który troch mnie denerwuje. Więc grając w Prototype 2 moje FPS są od 30-50 niby spoko z tym, że mam karte GTX i mój procesor nawet nie jest używany w nawet 85%, karta jest uywana na spokojnie w 40-60% w zależności co robie i w jakim miejscu na mapie się znajduję, w tym wszystkim „dobre” jest też to, że nieważne ale to nieważne gdzie spojrze i gdzie sie znajduje (czy na miasto czy na ocean) procesor zawsze jest używany w ok. 70-80% nie zauwazyłem jeszcze żeby w tej grze, ten procek dobijał do 100% a mam włączone inne programy w tle takie jak Steam czy Chrome, też jak nic innego nie mam włączonego to gra działa tak samo lecz procek jest używany w ok. 60%, gra działa podobnie w zależności od ustawień np. na najniższych mam średnio 43 fps fps a na najwyższych średnio 36 fps, to że procek jest uzywany w 70% a karta w ok. 40-60% to raczej nie jest to bottleneck od CPU. Próbowałem już ustawenie koligacji, priorytetu czy coommandline.txt lub dinput8.dll ale nic nie pomaga. Z taką kartą gra powinna w 1080p spokojnie dobić 80 FPS

Specyfikacja:
CPU: AMD A8-7600
GPU: GTX 1050 TI
RAM; 16 GB RAM DDR3
Płyta: GIGABYTE (nie pamiętam modelu jeśli bedzie potrzebne mogę sprawdzić i podać w rozmowie lub pod tytułem)
Prototype 2 zainstalowany na HDD, który podczas grania nawet nie jest używany (użycie: 0-2%)

PS: Dodam, że gre posiadam na Steam (jeśli to też coś zmienia) i Windows 10

Zapomniałem jeszcze napisać, że ten sam problem występuje w Prototype 1 mimo, że jest to gra starsza i ma gorszą grafike i mniejsze wymagania. FPS w niej są praktycznie takie same z tym, że nie spada poniżej 39 FPS nieważne jakie są ustawienia FPS są zawsze takie same

–Odpaliłem Prototype 1 i o dziwo FPS są większe bo już 60 spada tylko do 55 FPS podejrzewam, że stało się tak przez update sterowników, który kilkanaście dni temu robiłem choć mogę się mylić, jednak problem jednak występuje cały czas w Prototype 2.