Kuba14
(Kuba14)
25 Grudzień 2012 15:08
#1
Witam,
Z większością gier tak się dzieje gdyż sie tak zacinają bądź zawieszają i nie wiem w czym może być problem.Sterowniki do karty graficznej sciągnąłem ale dalej to samo
Tutaj linki do OTL :
OTL : http://wklej.org/id/905814/
Extras: http://wklej.org/id/905815/
Z góry dzięki za pomoc
Atis
(Atis)
25 Grudzień 2012 18:39
#2
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
:OTL IE - HKU\S-1-5-21-2853324067-1691497509-701505304-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://domredi.com/1/ FF - prefs.js…browser.startup.homepage: “http://domredi.com/1/ ” O4 - HKU\S-1-5-21-2853324067-1691497509-701505304-1000…\Run: [fsyvjko] C:\Users\Kubaa\AppData\Local\egkmrt.exe () O4 - HKU\S-1-5-19…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O4 - HKU\S-1-5-20…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O4 - HKU\S-1-5-21-2853324067-1691497509-701505304-1003…\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe File not found O4 - Startup: C:\Users\Kubaa\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\dtbff.exe () :Files C:\Users\Kubaa*.exe C:\Users\Kubaa\AppData\Roaming*.exe C:\Users\Kubaa\AppData\Local*.exe C:\Windows\Installer{33e972ee-4c5e-ca44-1493-fe11b8d04158} C:\Windows\assembly\GAC_32\Desktop.ini C:\Windows\assembly\GAC_64\Desktop.ini autorun.inf /alldrives netsh winsock reset /c :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania.
Wklej do OTL i kliknij Skanuj:
Pokaż ten log.
Pobierz i uruchom TDSSKiller
Niczego nie zmieniaj tylko zatwierdź akcje zalecane przez program.
Pokaż raport z tego programu.
Kuba14
(Kuba14)
25 Grudzień 2012 23:14
#3
http://wklej.org/id/906158/ link po tym pierwszym skrypcie ale nie wiem czy to o to chodziło
http://wklej.org/id/906182/ po skanowaniu
http://wklej.org/id/906183/ TDSSKiller
Atis
(Atis)
26 Grudzień 2012 06:45
#4
Uruchom cmd.exe jako administrator:
Jak uruchomić polecenie z pełnymi uprawnieniami?
Wklej i zatwierdź enterem:
sfc /scanfile=C:\Windows\system32\services.exe
Zrestartuj komputer.
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania.
Wklej do OTL i kliknij Skanuj:
Pokaż ten log.
Możliwe, że masz wirusa (Sality) który infekuje wszystkie pliki wykonywalne.
Przeskanuj dysk Dr.WEB CureIt i napisz czy wykrył jakiegoś wirusa.
Jeżeli wykryje wirusa to przeskanuj wszystkie dyski: Klik
Kuba14
(Kuba14)
26 Grudzień 2012 17:04
#5
http://wklej.org/id/906302/ po skrypcie
http://wklej.org/id/906305/ po skanowaniu
Wykryło 7 wirusów potem zeskanowałem wszystkie dyski i wykryło ponad 100 i zneutralizowałem je
Atis
(Atis)
26 Grudzień 2012 17:59
#6
Przeskanuj za pomocą SalityKiller lubKlik
Uruchom cmd.exe jako administrator:
Jak uruchomić polecenie z pełnymi uprawnieniami?
Wklej i zatwierdź enterem: netsh winsock reset
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.
Pobierz i uruchom Farbar Service Scanner
Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij Scan.
Pokaż ten raport.
Kuba14
(Kuba14)
27 Grudzień 2012 15:56
#7
Atis
(Atis)
27 Grudzień 2012 16:29
#8
Pobierz i uruchom ESET ServicesRepair
Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.
Usuń stare punkty przywracania:
Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date
Dysk przeskanuj ESET Online Scanner
Kuba14
(Kuba14)
28 Grudzień 2012 21:04
#9
Chyba już działa normalnie ale tak przy okazji gdy chce otworzyc partycje E to wyskakuje komunikat E: nie jest dostępny. Plik lub katalog jest niedostępny, Probowałem foramtowania i wtedy przez 2 dni mozna było normalnie na niego wchodzić a potem znowu to samo
Atis
(Atis)
29 Grudzień 2012 08:53
#10